Coś na dobry początek .....

27 listopada 2011




Witajcie mam na imię Kasia. Uwielbiam się dzielić z ludźmi ciekawymi rzeczami więc z racji  tego zakładam bloga. Mój blog w sumie będzie poświęcony wszystkiemu nie ma jakieś określonej dziedziny , o której bym wam pisała. Będzie tutaj wszystko to czym się interesuję. Mam 19 lat i jestem na ostatnim roku w Technikum Hotelarskim. W maju i w czerwcu czekają mnie matura i egzamin zawodowy. Ale przed tym wszystkim w styczniu czeka mnie studniówka. A  więc z pewnością będzie też coś o tym...



Uwielbiam spędzać swój wolny czas bardzo aktywnie. Gdy pogoda dopisuję wraz z moim kochanym chłopakiem  Andrzejem , którego bardzo Kocham , spędzamy czas wspólnie razem. Andrzej kocha motocykle , w lipcu zdał prawo jazdy i nabył swój pierwszy motocykl , to było jego marzenie. Więc jak już wspomniałam , kiedy jeszcze była pogoda , zabrał mnie na Słowację. Wyruszyliśmy do południu i na miejscu byliśmy w przeciągu kilku godzin, ale naprawdę opłacało się. Tak naprawdę we mnie zrodziła się również pasja do motocykli, dzięki niemu.Może kiedyś też zakupię sobie motor ...



Uwielbiam z nim podróżować, zwiedzać nieznane zakątki i ciekawe miejsca ,  wspomnę iż Podróże i Turystyka to moja pasja. Pojechaliśmy na Zamek Orawski , który leży na północnej części Słowacji. Zamek położony jest na 112 m skale nad rzeką Orawą. W środku znajduję się wiele ciekawych zabytków historycznych, jak i strojów oraz jest tam muzeum wypchanych zwierząt.







Widoczek z wieży :)










Mi się bardzo podobało, Andrzejowi również. Za wstęp zapłaciliśmy jedyne 5 Euro. Więc naprawę się opłaca. 

Oprócz zamku mogliśmy podziwiać cudownie widoczki , góry  są całkiem inne niż w Beskidach. 





Czas na odpoczynek :) cudowne widoczki :)









To tyle jak na razie, komentarze mile widziane :)

Pozdrawiam.







SZABLON BY: PANNA VEJJS.