MILÓWKA



Hej!

Wybaczcie, że tak długo nie pisałam ale tak naprawdę nic szczególnego nie robiłam ani nigdzie nie byłam cały czas albo praca albo dom.
Dopiero dziś z Andrzejem wybraliśmy się na niedzielny odpoczynek:)
W sobotę obaj pracowaliśmy do 3 nad ranem na weselu.
A dziś postanowiliśmy odpocząć.
Wybraliśmy się najpierw do Milówki , gdzie poszliśmy do Kościoła a później na pyszne lody!!! Ohhh nie powinnam jeść wiem ale nie mogłam się oprzeć. Były pyszne.
Dziś muszę przyznać pogoda była przepiękna 30'C.
Posiedzieliśmy na chwilę na rynku w Milówce i pojechaliśmy na obiad do domu.


Po pysznym obiedzie wybraliśmy się do Koniakowa Centrum na dzień koronki Koniakowskiej. Dziś był pokaz mody , w którym były prezentowane ubrania wykonane szydełkiem. Sukienki ślubne, bluzeczki , dodatki takie jak rękawiczki , kapelusze i wiele innych przepięknych arcydzieł.


Byliśmy tam na chwilę a później pojechaliśmy do Istebnej pod Amfiteatr.
Na początku wystąpił zespół regionalny z Koniakowa. Zatańcowali szumnie i okazale :)


Po występie ich miały się rozpocząć wybory najpiękniejszej góralki.
Oczywiście musiało być opóźnienie bo występowała jeszcze jedna kapela tzn. Szarpaczka :P


Później były w końcu te wybory. Dziewczyny ładne i w końcu wybrali tą naj ;)
Myśmy trochę zgłodnieli więc postanowiliśmy pójść jeszcze do pizzerii Werona.
Nasz bardzo często odwiedzany lokal.
Zamówiliśmy jedzonko , było dobre choć sos dla mnie za ostry ;/


Podobają mi się te lampiony , które wiszą w tym lokalu.
Są bardzo ciekawe ;)
Ostatnio w pracy mieliśmy bardzo ładny wystrój stołów a mianowicie w kolorze zielonym.
Musiałam układać 100 serwetek tzn. stożków.
Ale sala w efekcie końcowym wyglądała bardzo ładnie, nie była przesadzona jak to czasem bywa.
Było elegancko i z klasą.


Zamówiłam sobie czerwony płaszczyk w kolorze czerwonym z Stradivariusa i mam nadzieje ,że będzie dobry. W sumie nigdy jakoś nie mogłam się zdecydować na płaszczyk w kolorze czerwonym . Przeważnie w kolorze czarnym lub szarym. Mam nadzieję że jakoś w nim będę wyglądać.
Dziś również po drodze byliśmy w biedronce gdzie widziałam promocję kosmetyków z firmy Bell.
Skusiłam się na fluid korygujący - kryjący Skin correction System.
Używam z tej firmy kosmetyki ale fluidu jeszcze nie miałam , zobaczymy jak się sprawdzi.




No nic kochani to tyle na dziś. W wtorek czeka mnie ważny dzień.
Trochę już jestem padnięta bo dzisiejszy dzień był bardzo ekscytujący. Bardzo dużo wrażeń. A no co najważniejsze to odpoczęłam.
W tym tygodniu głoszą piękną pogodę więc będę jeszcze korzystać puki słoneczko świeci może jeszcze się coś opalę.

Dziękuje Andrzejowi za dziś !! :-* Buziak dla niego !!!


Pozdrawiam was gorąco!!


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger