Krem na dzień White&Beauty , Flos lek - krem wybielający przebarwienia

Hej ;-)

  Korzystając z przerwy przychodzę do was dziś z recenzją kremu na dzień White&Beauty firmy Flos lek , program wybielający przebarwienia. 

Dostępność : apteka

Cena :  około 17 zł

Pojemność : 50 ml

Zapewnia producenta:  Przeznaczony do miejscowego stosowania na nierównomiernie zabarwioną skórę, brunatne plamy, piegi (szczególnie na twarzy, dekolcie, plecach i dłoniach). Idealny do stosowania pod makijaż. Jego zadaniem jest redukowanie plam , przebarwień oraz ochrona przed pojawieniem się nowych.

Skład:  
Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Butylene Glycol, Arctostaphylos Uva Ursi Leaf Extract, Mitracarpus Scaber Extract, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Isopropyl Myristate, Butyrospermum Parkii Butter, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Dimethicone, Phenoxyethanol, Carbomer, Tocopheryl Acetate, Parfum, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Ethylhexylglycerin, Sodium Hydroxide, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol.


Moje obserwacje:  Przy codziennym stosowaniu krem naprawdę się sprawdza. Świetnie chroni przed słońcem , ponieważ zawiera SPF 20. Moja twarz jest wygładzona i gładka w dotyku. Jest to idealny produkt pod makijaż , nic się z nim nie dzieję , podkład się nie roluje , a wręcz ładnie komponuje i wtapia w skórę. Skóra się nie świeci. Zauważyłam również lekkie wybielenie moich starych blizn po trądzikowych.

Zużycie: wydajny , zakupiłam go w marcu , a nadal go jeszcze mam . Przy codziennym używaniu.


Swoje przemyślenia:
Podchodziłam do niego sceptycznie , ale po dłuższym używaniu zauważyłam , że moja skóra lepiej wygląda. Przestałam się świecić oraz w końcu znalazłam krem , który dobrze współgra z podkładem. Fajnie chroni buzię przed promieniami UV oraz zapobiega powstawaniu jakichkolwiek przebarwień. Chętnie sięgnę po drugie opakowanie. 






Pozdrawiam was serdecznie !!!! ;-)




Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger