Normalizujący żel-peeling oczyszczający bebeauty FACE EXPERTIV zbiedronki

Hej :-)

   Ostatnio wpadłam na pomysł aby dzielić się opinią produktów , rzeczy które miałam okazję przetestować. Nie zawsze można znaleźć w internecie opinie na dany produkt, więc warto z wami się podzielić a nóż widelec komuś się przyda moja recenzja.



   Dziś kolej na normalizujący żel - peeling oczyszczający do mycia twarzy z firmy bebeauty .

Dostępność : BIEDRONKA
Cena : 4,99 zł 



Zapewnienia producenta :
ma skutecznie oczyścić naszą skórę twarzy z zanieczyszczeń oraz nadmiaru sebum . Ma zapobiec świeceniu się naszej twarzy. Peelingujące granulki mają łagodnie złuszczyć naskórek , wygładzić oraz odblokować pory. Wyciąg z cytryny ma poprawić kondycję naszej cery . Skóra po użyciu ma być głęboko oczyszczona , wygładzona oraz odświeżona.

Moje obserwacje : oczyszczenie + 
 usunięcie nadmiaru sebum + 
 zapobiegnięcie się błyszczeniu + 
 złuszczenie się naskórka - ( nie odniosłam wrażenia aby       mój naskórek był złuszczony) 
 wygładzenie + 
 odblokowane pory -/+   (nie do końca)
 zapewnienie nawilżenia - ( mam wrażenie , że skóra jest       wysuszona)
  odświeżenie +
     
Zużycie : wydajny !!! Zakupiłam go w marcu i przy codziennym używaniu co wieczór , zużyłam go do końca pod koniec maja.


Moje przemyślenia:
Myślę , że za takie śmieszne pieniądze jest on godny polecenia , ponieważ ma wiele + . U mnie się bardzo sprawdza a mam skórę mieszaną skłonną do suchej.
Jego dodatkowe plusy to to , że jest przebadany dermatologicznie oraz jest produktem hipoalergicznym , co w moim przypadku jest ważne ponieważ mam skórę bardzo wrażliwą.  Jest to moje drugie opakowanie wiec jak na razie jestem z niego zadowolona.





Pozdrawiam was serdecznie i mam nadzieję , że wam się recenzja spodobała.







Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger