2 minutowa Maska Głęboko Regenerująca Pantene


Witajcie Dziewczyny!!!

Przychodzę do Was dziś z recenzją Maski z firmy Pantene. Może miałyście już z nią okazję się spotkać a jeśli nie zapraszam do mojej recenzji  na jej temat.




Od producenta : 

Maska intensywnie nawilża i chroni nasze przesuszone i zniszczone włosy.





Skład:
Aqua, Stearyl Alcohol, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Behentrimonium Methosulfate, Cetyl Alcohol, Parfum, Isopropyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Disodium EDTA, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Hexyl Cinnamal, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Amyl Cinnamal, Magnesium Nitrate, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone





Kupiłam tę maskę w promocji chyba za 10 zł. w Tesco. 
Na moich cienkich, delikatnych, zniszczonych włosach całkiem dobrze się spisuje.

Zwykle myję włosy szamponem , nakładam maskę i wykonuję resztę prysznicowych czynności i na końcu zmywam maskę czy odżywkę ( w zależności na co mam ochotę ja i moje włosy ).

Maska rzeczywiście nadaje blasku zmęczonym włosom, są one wygładzone, mięciutkie, odżywione, sypkie i pełne życia.

Pasuje mi jego zapach i konsystencja (nie za rzadka - nie przecieka przez palce i nie za gęsta- że ciężko byłoby ją wtedy rozsmarować na długich włosach).

Otwierane wieczko dla mnie jest super, dobrze że producent o tym pomyślał- w końcu nie muszę w jednej ręce trzymać maski, pokrywki odkładać i dopiero rozsmarowywać jej na włosy (w większości masek jedną ręką mamy trzymać pokrywkę, drugą opakowanie żeby woda pod prysznicem nie wlała do produktu a rozsmarować jak? :P)... Rzeczywiście na początku dodatkowe otwarcie ciężko chodzi, ale później się reguluje i nie ma problemu z połamanymi paznokciami  

Jak dla mnie malutką wadą może być to, że nie dodaje objętości włosom. 

Jeśli chodzi o naprawę włosów to napewno żadna maska czy szampon tego nie zrobią, nie oszukujmy się rozdwojonych końców nie da się samoczynnie scalić żadnymi kosmetykami..

Rzeczywiście czasem może obciążyć cienkie włosy ale wtedy gdy się tylko tej maski używa przy każdym myciu włosów (tak jest przy każdej masce chyba że nie działa i produkt nie daje żadnych efektów..) więc maski najlepiej używać co 2 - 3 mycie.
Ja używam co jakiś czas , np. raz na tydzień.

Co do wydajności to naprawdę odrobinka wystarczy, żeby ją rozsmarować na długich włosach..


Nie wiem, czy kupię ponownie, bo lubię zmieniać często kosmetyki i testować ciągle nowe  
Mam teraz w zapasie jeszcze te nowe. 

To by było na tyle !!!
Miałyście już może tą maskę ??? 
 A może lubicie produkty z Pantene ?? Dajcie mi znać w komentarzach z miłą chęcią poczytam.
Pozdrawiam Was serdecznie !!! :-* 

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger