Długie włosy są sexi


Hej kochane !!!

Właśnie znalazłam chwilę na to by się z Wami podzielić , kilkoma słowami o tym jak mi idzie moje zapuszczanie włosów.
Ostatni raz u fryzjera byłam pod koniec sierpnia. Kiedy to Pani Sylwia Puciato dorwała się do moich długich włosów i skróciła mi je aż do ramion. W sumie takiego cięcia to moje włosy potrzebowały , ponieważ miały rozdwojone końcówki i nie wyglądały już za dobrze. 




Przed ścięciem wyglądały jeszcze tak:

P.s wybaczcie ale nie miałam innego zdjęcia 


Po ścięciu włosów tak już wcześniej wspomniałam sięgały mi one do ramion.
Więc dla mnie to była bardzo duża zmiana, ledwo potrafiłam zrobić kucyk lub koczek. 

Na zdjęciu wydaje się ich dużo , ale to tylko efekt kręcenia i lakieru , w rzeczywistości było ich mniej.



Każda z nam chyba pamięta , jak w dzieciństwie miałyśmy długie , grube włosy. Teraz chętnie chciałybyśmy znów mieć takie , ale niestety przez częstą stylizację , używanie złych środków powoduje , że nasze włosy słabną. 
Podziwiam te wszystkie "włosomaniaczki" i zazdroszczę im pięknych włosów.
One uwielbiają dbać o swoje włosy. Wiemy , że włosy są Naszą wizytówką i każda z Nas pragnie aby były zdrowe i lśniące. Mi się nie zawsze to udaje. Nie lubię kiedy mam suche włosy. Po tym cięciu włosów , doszłam do wniosku że coś trzeba zmienić w mojej pielęgnacji. Odstawiłam całkowicie prostownicę , której kiedyś używałam nachalnie. Używam jej tylko od czasu do czasu ( na ważne wyjścia).





Do swojej pielęgnacji dodałam serum na końcówki , które sprawdza się rewelacyjnie. Minęło już prawie pół roku a ja nadal nie mam rozdwojonych końcówek. 
Co do szamponów , to myję włosy różnymi , ale głównie zależy mi aby były ładnie oczyszczone. Również zaczęłam stosować maski na włosy.
Moje faworytki to maska:
Revital , Pantene i Maski BioVital !

Moją ulubioną odżywką do włosów pozostaje jednak Garnier Ultra Doux!

Wiem , że nie wystarczy tylko dobra pielęgnacja z zewnątrz ale również przyda się pielęgnacja z wewnątrz. Staram się jeść dużo zielonych warzyw , jeść cynk i pić herbatkę z pokrzyw.
Jednak teraz w okresie zimowym strasznie zaczęły mi wypadać włosy :-/
Już nie mogę się doczekać lata , kiedy będą świeże warzywa. 

Jak na razie , na pół roku zapuszczania włosy mi urosły do połowy pleców. 


Cieszę się bardzo , ale pragnę żeby były dłuższe. 
Bardzo bym chciała je zachować w takiej kondycji w jakiej są.
Dodam, że nigdy jeszcze nie farbowałam włosów :) 


Długie włosy są cudowne , można z nich zrobić każdą fryzurkę. Można je ładnie nakręcić w lekkie fale lub nosić wyprostowane. Dla mnie włosy to coś o co bardzo lubię dbać.
Zdrowe ładne włosy są oznaką , że człowiek jest zdrowy. Są sexi i podobają się facetom. 
Czasami strasznie motywują mnie zdjęcia takie jak te :






Jestem ciekawa , jak jest u Was???

Podobają Wam się takie długie włosy ??
Dajcie , znać jeśli znacie jakieś sposoby na szybszy porost włosa.
Trzymajcie się Kochane. Życzę Wam udanej niedzieli. 
Dziękuje bardzo za każde polubienie i komentowanie :* <3 








http://2.bp.blogspot.com/-2UjkowfJuwQ/Uvdm2CQ3XrI/AAAAAAAABbg/4XVVn9U_8Bk/s1600/Rozdanie1.jpg

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger