ŻEL ALOESOWY GORVITA

2 lutego 2014






Witajcie.
Od bardzo dawna borykam się z problemem skórnym , a mianowicie trądzikiem. 
Wiele maści , kremów , kosmetyków drogeryjnych i niedrogeryjnych , aptecznych i tych zielarskich stosowałam na swoją twarz.


Pewnego dnia postanowiłam całkowicie odsunąć wszystko na bok i spróbować żelu aloesowego, o którym słyszałam od pewnej dziewczyny. Jest to żel aloesowy firmy GorVita.




Zawarty w żelu wyciąg z aloesu, stosowany od lat jako naturalny i skuteczny środek pomocny przy problemach skórnych, wspomaga regenerację tkanki skórnej podrażnionej wieloma czynnikami zewnętrznymi. Działanie aloesu wspomaga bogata w mikroelementy i biopierwiastki, a szczególnie jod i kwas metaborowy wykazujący działanie oczyszczające, bakteriobójcze i przeciwzapalne, lecznicza woda mineralna z Uzdrowiska Rabka.



Preparat polecany szczególnie:

- po oparzeniach słonecznych i termicznych,
- po ukąszeniach owadów,
- przy opryszczce, trądziku,
- przy odleżynach, krwiakach, bliznach,
- przy zmianach alergicznych skóry,
- przy grzybicy, łuszczycy,
- do codziennej pielęgnacji skóry.



Kocham go za jego ubogi skład : 
Aqua, (modyfikowany roztwór leczniczej wody: wodorowęglanowo-chlorkowo-sodowej-bromkowo-jodkowo-borowej z Uzdrowiska Rabka S.A), Aloe Vera (Aloe Barbadiensis) Extract, Propylene Glycol, Gliceryne, D-Panthenol, Triethanoloamine, Allantoin, Polisorbate-20, DMDM Hydantoin. 


Jakie są moje odczucia po stosowaniu tego żelu???

Tak jak już wcześniej pisałam , odstawiłam całkowicie wszystkie kremy. Twarz smaruję jedynie żelem aloesowym i jakie są efekty?! Niesamowite !!! Jestem pod wrażeniem jak moja cera się goi i wraca do dziennego porządku.
Wszelkie podrażnienia znikają , blizny są mniej widoczne a twarz jest nawilżona i pełna jędrności. Bardzo szybko wchłania się w skórę. 
Używam go nie cały miesiąc ale już widzę efekty i mam nadzieję  , że całkowicie pozbędę się problemu.  Jedynie co może być minusem dla tego produktu to lepka skóra , która zostaje po nałożeniu ale mi ona nie przeszkadza. Idealnie się sprawdza na noc i na dzień , nawet pod makijaż , ładnie współgra z moim podkładem :-)

Jeśli chodzi o dostępność tego kosmetyku to miałam problem , ponieważ nie mogłam go znaleźć w żadnej aptece. Dopiero po wyszukaniu go w sieci , znalazłam aptekę słonik gdzie udało mi się go zamówić.  Muszę sobie zamówić kolejne opakowanie na zapas :-)

Kosztował mnie 10 zł / za 150 ml


Jak na razie moja skóra nie potrzebuje niczego innego !
Będę nadal go używać bo jest wspaniały.




A czy używałyście tego żelu??? Macie jakieś opinie na jego temat ;-)????


Pozdrawiam was cieplutko i życzę miłej niedzieli :-) Dziękuje za wszystkie komentarze !!! 








SZABLON BY: PANNA VEJJS.