Moi ulubieńcy Lutego 2014

24 lutego 2014




Hej !!!

Luty powolutku dobiega końca więc postanowiła napisać swoich ulubieńców tego miesiąca , ponieważ kilka znalazło się takich. Nie piszę takich postów często , ale od czasu do czasu lubię sobie tutaj zapisać te kosmetyki aby pamiętać je na przyszłość. 


Więc zapraszam !!! 


1. Kokosowa Terapia skóry i zmysłów - krem do rąk Ziaja 

( Krem , którego namiętnie używałam przez cały luty. Sprawdził się rewelacyjnie , uwielbiam go za to że ładnie nawilża moje suche dłonie , pięknie pachnie i kosztuje nie całe 6 zł ) 



2. Odżywka do włosów Timotei 
( recenzja na jej temat pod tym linkiem :
http://kassiiaa.blogspot.com/2014/02/recenzja-trzech-odzywek-do-wosow.html )



3. Maseczka firmy BioVax 

( zakochałam się w nich od kiedy je kupiłam w Biedronce.
Sprawiają że włosy są miękkie , ładnie lśnią i nie są przesuszone. Zastanawiam się nad kupnem pełno wartościowego produktu , ale najpierw muszę dokończyć te co mam)



4. Żel pod Prysznic Palmolive

( ślicznie pachnie , ładnie nawilża i co najlepsze znalazłam go za 3 zł w Biedronce )



5. Oliwka Hipp 
( namiętnie wcierana po każdej kąpieli w ciało , sprawiła że mam skórę gładką , nawilżoną i przyjemną w dotyku  i ten zapach yhmmm , już mi się kończy więc zapisuję następne opakowanie do listy zakupów )



6. Masełko do ust - Lip Butter Nivea 

( mój ulubiony carmex poszedł w odstawkę , kiedy kupiła to małe cudeńko , przepięknie pachnie i nawilża moje usta , jest ze mną cały czas gdy wychodzę na dwór , idę spać lub siedzę w domu, kosztował niewiele a wydaję się być bardzo wydajnym)






7. Cień do powiek 
Essencse kolor 02 Glammy goes to...

(Kupiła go już bardzo dawno temu , ale w lutym używałam go prawie co dziennie , bardzo ładnie się spisuje w codziennym makijażu oka)





8. Pomadka z Essence
Longlasting Lipstick 07

( Ślicznie wygląda na ustach i nie rzuca się aż tak bardzo , idealna na co dzień )





9. Korektor z Essence 
odcień 01

(ładnie kryje wszelkie niedoskonałości , jest lekki)





10. Lakiery do paznokci
Bell

(Moje ulubione kolorki w tym miesiącu , ładnie wyglądają na pazurkach i nie odpryskują tak szybko ) 




To wszystko :)

Jestem ciekawa czy używacie również , któryś z tych produktów ???
Jestem ciekawa Waszych ulubieńców lutego ???
Pozdrawiam :-* 












SZABLON BY: PANNA VEJJS.