Moja organizacja notatek na studiach




Witajcie Kochane !!!


Wczoraj porządkując swoje notatki , postanowiłam podzielić się z Wami , jak ja przechowuję swoje bazgrołki z wykładów.


Co semestr mam ponad 6 / 7 przedmiotów i prawie z każdego są wykłady, więc bardzo dużo piszemy lub kserujemy.
Kiedyś wszystkie swoje notatki przechowywałam w segregatorze , ale teraz zakupiłam sobie teczkę , w której są przegródki i tam właśnie trzymam poszczególne notatki z poszczególnych zajęć. 








Do teczki poprzyklejane mam kolorowe karteczki , a na nich wkrótce pojawią się nazwy przedmiotów z których będą tam notatki.





Fajną sprawą są kolorowe flamastry , które używam do podkreślania ważnych zdań lub zwrotów. Pomaga to mi później przy nauce. Lubię kiedy mam kolorowo i wesoło w notatkach :)



Oczywiście w teczce mam pełno pustych kartek A4 w kratkę , na których będę pisać oraz koszulki , które mogą się przydać. 

Używam również zeszytu , ale tam znajdują się moje słówka po angielsku , których się uczę. 




Jestem ciekawa jak wy organizujecie swoje notatki :-) Czy piszecie w zeszytach ??

Czekam na wasze komentarze. 

Pozdrawiam KASIA :-) 



Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger