Nose Pore Strips - Plastry oczyszczające na nos

Hej !!!

Jakiś czas temu dałam się skusić na zakup plastrów oczyszczających na nos. Ich zadaniem było skuteczne oczyszczenie zatkanych porów , usuwanie niechcianych wągrów i zaskórników.
Kupiłam te plastry w biedronce za 6,99 zł - więc znów nie mam czego żałować , ale myślałam że będą lepiej działać jednak się przeliczyłam. 

Pudełeczko zawiera 6 plasterków na nos , które nakładamy na nawilżoną skórę i trzymamy około 15 min. Później oczywiście zdejmujemy i nasz nosek ma być oczyszczony. Zużyłam całe opakowanie i nie zauważyłam żadnej różnicy. Więc dziewczyny nie polecam !!!!! Szkoda pieniędzy... na takie rzeczy one nie działają :) 








Szukam jakiegoś sposobu na te okropne wągry i ciągle nie mogę znaleźć. Ostatnio czytałam o maseczkach z cytryny - muszę je wypróbować na moim nosie :-P a może wy macie jakieś znane metody jak walczyć z zaskórnikami na nosie ??? 

Pozdrawiam Was gorąco i czekam na wasze rady !!! :-) 


http://testmetoo.com/dolacz-do-nas/?token=518e36eed5460d9ccb70245624fab9b9
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger