WROCŁAW POLSKI BUS

Hej Wszystkim.

Z góry chciałam podziękować za obserwację i komentowanie. Ogromnie mnie to motywuje do dodawania kolejnych postów.

***





Chciałam Wam pokazać , co wczoraj robiłam , a mianowicie jakie miasto Polskie odwiedziłam.
Wrocław to miasto , w którym jeszcze nie byłam , a zawsze tam chciałam pojechać. Głównie kojarzyło mi się z serialem : "Pierwsza Miłość".
I tak oto wczoraj udało nam się go zobaczyć. 
Jakoś w grudniu natrafiliśmy na mega promocję na Polskim Busie , że bilety do Wrocławia z Katowic kosztowały 2  zł. Po krótkim zastanowieniu postanowiliśmy je  zarezerwować.
Zapłaciliśmy całe 8 zł za dwie osoby w dwie strony.
Fajnie co nie?? :-)  hahah 

To nie była nasza pierwsza podróż Polskim Busem , ponieważ już mieliśmy okazję , jechać nim do Warszawy.
Do Wrocławia przejazd był bardzo przyjemny , ponieważ jechało z nami bardzo malutko pasażerów. Wyjechaliśmy z Katowic o 6.50 i byliśmy na miejscu około godziny 10. 

Po chwili zastanowienia i zaplanowania naszego zwiedzania , wyruszyliśmy w stronę Rynku i Starego Miasta. Pogoda na szczęście nam dopisała , było zimno ale i słoneczko świeciło i na szczęście nie padało , czego się najbardziej obawialiśmy .



Wrocław to stare miasto , choć coraz więcej pojawia się budowli nowoczesnych. 
Ale zauroczyły mnie te stare kamieniczki , kolorowe budynki i ten klimat , który tam panuje.



Zwiedziliśmy  Most Tumski , muszę się przyznać , że w życiu nie widziałam tyle kłódek !!




A tutaj nasze modelki !!!






Wstąpiliśmy również po drodze do trzech Galerii Handlowych , Dominikańskiej , Arkady i Renoma.
W Dominikańskiej była wystawa rzeźb woskowych znanych osób.







Kolejną atrakcją dla nas było wyjście na mostek widokowy , chcieliśmy wejść do Katedry Jana Chrzciciela ale się nie dało.


Oj wiało bardzo :-)





A tu mój obiadek !!
Pyszne było :-)




Bardzo mi się podobało , dziś moje nogi mnie niemiłosiernie bolą. 
Ale warto było się poświęcić , ponieważ dużo zwiedziliśmy.
Zrobię dla Was posta z Naszą kolekcją Wrocławskich Krasnali.
Parę nam się ich tam udało sfotografować. 







Pozdrawiam Was gorąco :)

A wy lubicie Wrocław ??? Byłyście już może w tym miejscu , a może tam mieszkacie???



Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger