Zakupy

27 lutego 2014
Witajcie Dziewczyny :-)

Przez ostatni czas wiele rzeczy dostałam. Długo się zastanawiałam czy dać ten post czy nie ale w końcu padło że dodaję.
Chciałam się z Wami podzielić moim nowościami , które zagoszczą w mojej kosmetyczce.
Wiem , że lubicie oglądać takie posty. Sama jestem zawsze ciekawa co nowego macie u siebie. A więc zapraszam !!!





Udało mi się ostatnio wygrać konkurs Gatta.
Otrzymałam śliczne pończoszki !!
Dziękuje :*






Kolejna paczuszka to firma naturalna.eu
JM Spa&Wellness Grupa JM zorganizowała akcję testowania produktów.



Mi udało się otrzymać :

- próbki szamponu
- próbki maseczki
- chusteczki nawilżające
- próbki kremu
- dwa kupony rabatowe
- kartę Grupy JM Kredyt Kupiecki 






Po otrzymaniu tych kuponów skusiłam się na zrobienie zakupów właśnie w ich sklepie. Zakupy robiłam 20.02 więc jeszcze przed moim 40 dniowym wyzwaniem. 
Muszę przyznać , że jestem pod ogromnym wrażeniem szybkości zamówienia. 



Dostałam : 

- Szampon Łopian  ( klik)

Jeśli jesteście ciekawe ceny klikajcie w linki powyżej one Was przekierują do sklepu , może też się na coś skusicie. 

Wiadomo , że ja zapłaciłam o wiele mniej ponieważ miałam kupon rabatowy , ale tak mi się wydaję że ceny są ok.
Do tego fajną  rzeczą jest że przesyłka do 1 kg  pocztą polską jest darmowa !!
Nie raz jeszcze tam coś zamówię. 



Otrzymałam również próbki perfum :Burberry Brit Rhythm 
Perfumy dla kobiet.








Strasznie jestem ciekawa tych kosmetyków do włosów. Z pewnością na bieżąco będę dodawać recenzje. 




Pozdrawiam Was gorąco !!!

Miałyście któreś z tych produktów ??? 
Jestem ciekawa tego olejku. Może poprawi moją kondycję włosa. 


buziaczki :-* 
<3
Dziękuje za to , że JESTEŚCIE !!!! 














SZABLON BY: PANNA VEJJS.