Elfa, Green Pharmacy, Szampon do wszystkich rodzajów włosów z łopianem większym ** moja recenzja **



Witajcie Kochane !!!



Dziś przychodzę do Was z recenzją szamponu firmy Green Pharmacy , Szampon do wszystkich rodzajów włosów z łopianem większy.
Tradycja stosowania ziół w leczeniu różnych dolegliwości sięga czasów starożytnych. Wiele niezastąpionych receptur nadal potwierdza swoją aktualność i efektywność.



Wyciąg z łopianu większego to sprawdzony ludowy środek o szerokim spektrum działania na wzmocnienie włosów. Odżywia i nawilża włosy, wykazuje też pozytywne działanie na skórę. Zewnętrznie stosowany jest do leczenia czyraków, trądziku, świądu skóry, łupieżu. Zapobiega również wypadaniu włosów i zmniejsza łojotok, dzięki czemu włosy wolniej się przetłuszczają i dłużej pozostaje czyste. Łopian to bogate źródło życiodajnej energii z przyrody i jest jednakowo pożyteczny dla wszystkich rodzajów włosów.

Cena: ok. 9zł / 350ml
Konsystencja : rzadka , dobrze się pieni
Zapach : delikatny





Moje spostrzeżenia :

Używam go od ponad miesiąca , co drugi , trzeci dzień.
Skusiłam się na niego ze względu na to , że nie ma w swoim składzie SLS , co jest dużym plusem.
To co zauważyłam , moje włosy zaczęły mniej wypadać oraz nie przetłuszczają się tak często jak po innych szamponach z SLS.
Włosy po umyciu się niesfornie plączą , więc nie obejdzie się tutaj bez nałożenia jakieś odżywki. Cudnie zmywa oleje, naftę i inne tłuściochy.
Szampon bardzo dobrze oczyszcza, nadaje blask włosom. Stają się mocniejsze i ładnie lśnią. Uwielbiam taki efekt.  Z pewnością ten szampon stał się moim ulubieńcem miesiąca i gdy go tylko skończę pewnie zakupię drugie opakowanie.
Polecam go dziewczyną , które lubią naturalne szampony bez SLS.
U mnie sprawdził się rewelacyjnie, chociaż lekko się go obawiałam.
Muszę jeszcze dodać , że zniknął mi łupież z głowy :)




Wydajność : + w ciągu miesiąca zużyłam połowę



To tyle na dziś kochane !!!
Pozdrawiam <3





Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger