Eveline cosmetics ** Spa profesional ** Nawilżający 24h balsam do ciała **Kozie Mleko & Wanilia

10 marca 2014
Hej dziewczyny !!!

U mnie dziś jest przepiękna pogoda. Już od rana w okno zagląda mi słońce , aż chce się żyć. Z okazji tego , że mam wolną chwilę postanowiłam napisać recenzję na temat mojego już prawie wykończonego Balsamu do ciała z firmy Eveline.





Opis:
Natural Dream Spa! to produkt stworzony dla kobiet, które potrzebują wyjątkowej pielęgnacji i troski o swoje ciało. Aksamitny balsam rozpieszcza skórę podkreślając piękno kobiecego ciała a codzienne pielęgnacja staje się magiczną chwilą.


Przeznaczenie:
Preparat przeznaczony do skóry suchej, bardzo suchej i wrażliwej.


Rezultaty:

przywraca skórze gładkość
chroni przed utratą wilgoci
doskonale relaksuje
koi zmysły

Skład:
Aqua , Mineral Oil , Glycine Soja Oil , Glycerin , Propylene Glycol , Dimethicone , Octyldodecanol , Butylen Glycol, Laminaria Hyperborea Extract, Caprae Lac Isopropyl, Dicapryly Carbonate , Penthanol , Allantoin, Acrylates, Glucose , Urea, Phenoxyethanol , Methylparaben , Propylparaben , Parfum. 





Kilka moich słów na jego temat.

Balsam kupiłam na promocji za nie całe 7 zł.
Używam go już od ponad dobrych 4 miesięcy i nadal jeszcze go mam. Opakowani jest duże 250 ml , więc starcza na długo.
Zapach ma prześliczny , taki delikatny i przyjemny.
Konsystencja dobra , łatwo rozprowadza się balsam na ciele. Po posmarowaniu na skórze pozostaje lekki film ale mi to nie przeszkadza , ponieważ po chwili ładnie się wchłania i pozostawia skórę delikatną i nawilżoną.
Balsam jest polecany do skóry suchej i bardzo wrażliwej. Z pewnością nie poradzi sobie z bardzo suchą skórą. Będzie dla niej za lekki. Moim zdaniem ten balsam stworzony jest dla Pań raczej o normalnej skórze.

Jeśli miałam by go szybko podsumować to tak :
Plusy:
+ ładny zapach,
+ fajna konsystencja,
+ szybko się wchłania,
+ wygodne opakowanie,
+ wydajny,
+ niska cena,
+ nie podrażnia skóry+ skład wielki plus za kozie mleko tak wysoko i jeszcze kwas hialuronowy.

Minusy : 
- nie nawilży zbyt suchej skóry
- osoby , które nie lubią lekkiego filmu na skórze to się z nim nie zaprzyjaźnią






A wy drogie Panie miałyście z nim do czynienia???
A może u Was kompletnie się nie sprawdził???


Dziękuje za wszystkie komentarze i miłe słowa :-*

Pozdrawiam Was Kasia :-*



*****



Już coraz bardziej widać wiosnę :-)











SZABLON BY: PANNA VEJJS.