Krem do stóp gojący , przeciw pęknięciom Green Pharmacy

17 marca 2014
Hej dziewczyny !!!


Wiosenna pogoda opuściła Nas na kilka dni , ale mam nadzieje , że słońce wróci za niedługo. Właśnie mam chwilę wolnego czasu i postanowiłam się z Wami podzielić moją opinią na temat kremu firmy Green Pharmacy.






Od producenta:

Krem idealny do wysuszonej i pękającej skóry stóp. Parafarmaceutyczna formuła kremu przyśpiesza gojenie pęknięć, ranek i otarć. Olejek z orzechów włoskich zmiękcza zgrubiały naskórek, posiada działanie bakteriobójcze i przeciwgrzybiczne. Dzięki zawartości ekstraktu babki lekarskiej i olejkom eterycznym jodły i drzewa herbacianego, krem uspokaja podrażnioną skórę, odświeża, zapobiega grzybicy i przykremu zapachowi.
Krem wpływa odświeżająco i kojąco, dobrze nawilża i pielęgnuje skórę stóp.

Skład: Aqua, Mineral Oil, Monoglycerides, Stearic Acid, Isopropyl Myristate, Glycerin, Cera Alba, Lanolin, Walnut Oil, Lamb`s-foot foot Extract, Cetostearyl Alcohol, Allantoin, Panthenol, Beta Carotene, Parfum, Fir Essential Oil, Tea Tree Essential Oil, Phenoxyetanol, Methylparaben, TEA, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben.

Cena: 4,50zł / 50ml





Moja opinia :

Kremu używam od ponad miesiąca. Sprawdza się u mnie rewelacyjnie. Moje pięty są mięciutkie i gładkie w dotyku. Zapach kremu jest ziołowy z nutką mięty - dla mnie ok , nie wiem jak dla osób nie lubiących ziołowych zapachów.
Nakładałam go zawsze po kąpieli na noc a rano budzę się z przyjemnymi w dotyku stopami.
Jego konsystencja jest lekka i szybko się wchłania.
Naprawdę mogę go serdecznie polecić osobą , które mają problemy z suchymi piętami. Regularne stosowanie z pewnością przyniesie u nich oczekiwane efekty.
Jest to krem z którego jestem bardzo zadowolona i na pewno do niego wrócę. Nie dopatrzyłam się u niego żadnych minusów.

A wy dziewczyny miałyście okazję go używać ??
Jakie macie zdanie na jego temat??

Zapraszam do komentowania i dzielenia się swoim zdaniem.
Zostaw komentarz , na pewno do Ciebie zajrzę w wolnych chwilach :)


Pozdrawiam Was gorąco :* Życzę udanego tygodnia !!!!










SZABLON BY: PANNA VEJJS.