Moi Ulubieńcy Marca 2014





Witajcie !!!



Marzec dobiega końca więc czas na moich ulubieńców.
Pokażę Wam produkty kosmetyczne i nie tylko  , które w tym miesiącu szczególnie przypadły mi do gustu i towarzyszyły mi przez cały ten okres :)
Pierwszy produkt to szampon do włosów Łopian większy. Na jego temat więcej możecie  tutaj poczytać.
Strasznie mi przypadł do gustu. Ładnie oczyszcza moją skórę głowy i zmywa oleje , które teraz aktualnie używam. 


Kolejny produkt to balsam do włosów  z aloesem.
Ostatnio zaczęłam zwracać uwagę na moją porowatość włosów. Staram się używać takich produktów aby doprowadzić włosy do porządku.
Ten balsam idealnie nawilża moje włosy po umyciu. Ma fajny skład i ładnie pachnie. 




W tym miesiącu co dziennie używałam kremu do stóp. Moje stopy w końcu dobrze się mają. Są gładkie i miękkie , a to dzięki peelingowi i nawilżaniu. Faworytem stał się dla mnie krem o którym pisałam tutaj.  Jestem zadowolona z tego produktu bardzo i na pewno jeszcze do niego wrócę .






Ulubionym balsamem w tym miesiącu , był balsam z firmy Eveline.
Kilka słów o nim napisałam tutaj.
Udało mi się go również w tym miesiącu zużyć do końca!! :) Jestem zadowolona z jego działania. Moja skóra jest gładka i przyjemna w dotyku. 


Ulubioną pomadką do ust była w tym miesiącu pomadka z miss sporty 52 Peachy Kiss - nie sądziłam , że z tej firmy cokolwiek będzie moim ulubieńcem a jednak ! :-)


Nie mogę zapomnieć tutaj o ulubionym produkcie na twarz jakim jest żel aloesowy. Coś nie coś znajdziecie tutaj  na jego temat . 
Kończy mi się opakowanie , ale jeszcze mam nadzieję że mi wystarczy do czasu kiedy zakończy się moje wyzwanie 40- dni bez zakupu kosmetyków. 




Ulubionym podkładem był Revlon Color Stay odcień 150 . Bardzo fajnie kryje wszelkie niedoskonałości i wygląda w miarę naturalnie na mojej twarzy . 




Wieczory są jeszcze dość chłodne , więc przez cały miesiąc towarzyszyły mi moje ulubione , cieplutkie skarpety do spania :)




Moja ulubiona herbata , którą piłam cały miesiąc. Można ją znaleźć w biedronce i jest przepyszna. Uwielbiam zielone herbaty :)





Przez prawie cały miesiąc co ranek delektowałam się koktajlami. Ulubionym w tym miesiącu był koktajl  z bananów i truskawek :)




Ulubiona aktywność jeśli chodzi o ćwiczenia to kręcenie się na twisterze :)
Robiłam to zwykle kiedy miałam chwilkę wolnego czasu. 

To tyle moje drogie !!!

Czekam na Waszych ulubieńców marca !!!

Pozdrawiam <3






Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger