Nawilżająca kuracja z oliwy z oliwek oraz cytryny dla paznokci




Witajcie moje drogie.
Postanowiłam się z Wami dziś podzielić , moją kuracją nawilżającą na paznokcie.
Przygotowanie jest ogromnie proste. Potrzebujemy kilka kropel oliwy z oliwek oraz kilka kropel soku z cytryny. Moje paznokcie od jakiegoś czasu stwarzają mi wiele problemów. 



Cały czas się kruszą i łamią,
Postanowiłam im poświęcić więcej uwagi i zacząć o nie dbać.
Mam również tą odżywkę 8w1 Eveline ale o niej będzie osobny post.



Nawilżająca kuracja , którą chce Wam pokazać idealnie sprawdzi się u dziewczyn , które mają kruchą płytkę paznokcia.
Cytryna ma wspaniałe właściwości ładnie wybiela płytkę paznokcia i ją wzmacnia. Natomiast oliwa z oliwek odżywia i nawilża skórę wokół paznokci.





Sposób przygotowania:
Kilka kropel oliwy podgrzewamy aby była ciepła , następnie dodajemy kilka kropel cytryny , wszystko razem mieszamy i zaczynamy moczyć nasze paznokcie. Ja zwykle robię to przez 15 minut. Później wykonuje dokładny masaż każdego paznokcia. Po wykonaniu zabiegu wycieram dłonie w ręcznik papierowy i nakładam ta odżywkę z eveline + krem do rąk. 
Muszę przyznać , ze paznokcie po takiej kuracji wyglądają o wiele lepiej niż przed.
Zabieg taki powinno się wykonywać nawet co drugi dzień. 




A jak jest z Waszymi paznokciami ???
Czy też plotą Wam figle tak jak moje ???
Pozdrawiam Was gorąco i życzę miłego weekendu 
<3
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger