Oj te zakupy

2 marca 2014


Hej Wszystkim !!!
U mnie dziś była przepiękna pogoda.
Od rana już słoneczko ładnie mi świeciło w okno.



Po pysznym śniadanku i porannej pielęgnacji, wybrałam się do Kościoła.
Później relaks i czas na sprawdzenie poczty i bloga.




Później obiad i wyjście na miasto.
Po spacerku , czas na coś słodkiego i kawkę.
Ta słodkość tak mnie zmogła , że chwila drzemki na łóżku była strzałem w dziesiątkę.




Wczoraj byłam na małych zakupach i kupiłam sobie trzy potrzebne rzeczy.
Nową torebkę , okulary i buty do biegania.


Dziś już nawet udało mi się je wypróbować .
Już bardzo dawno nie biegałam i postanowiłam to zmienić.




Później kąpiel i odpoczynek przy dobrym filmie.



Jutro znów zajęcia na uczelni i nowe obowiązki.
Cieszę się  , że jest już taka ładna pogoda.  Nie cierpię kiedy pada deszcz.
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego tygodnia !!!

Buziaczki :-*
Kasia







SZABLON BY: PANNA VEJJS.