Złota piątka czyli produkty, które zawsze mam

20 marca 2014



Hej !!!


Dziś przychodzę do Was z Tagiem. Zainspirowana i zaproszona przez 
Jest tag  o 5 produktami , które zawsze pojawiają się u mnie.
Zainteresowanych zapraszam dalej :)



















1. Płatki kosmetyczne Carea /Biedronka
    Kupuję zawsze to opakowanie pakowane po 3 paczki :)
    Świetnie zbierają jakiekolwiek zabrudzenia - Uwielbiam je !!!



2. Płyn micelarny BeBeauty / Biedronka 

    Już wiele razy pisała o nim , że jest chyba najlepszym płynem micelarnym jaki miałam okazję 

    stosować. Jest to stały produkt w mojej kosmetyczce.








3. Szampon Garnier Ultra Doux Avocado 

   Nie pamiętam ile już zużyłam butelek tego szamponu. Stał się ona moim ulubionym. Jak na razie  

   opakowanie czeka na mnie w pudełku , muszę zużyć ten z green pharmacy. 



4. Odżywka Garnier Ultra Doux Avocado. 


   





5. Tusz do rzęs MaxFactor Clump Defy . Mam już drugie opakowanie i bardzo go lubię. Jedyny tusz        dotychczas , z którego jestem zadowolona. 






To tyle !!!!
Te kosmetyki zawsze kupuję , jestem zadowolona z ich użytkowania więc często wracają do mnie.
Jestem ciekawa czy Wy macie swoją ZŁOTĄ PIĄTKĘ !!!


Pozdrawiam !!!!! 


<3

















SZABLON BY: PANNA VEJJS.