Długie włosy są sexi

Cześć Dziewczyny !!

Przychodzę dziś do Was z luźnym postem o moim zapuszczaniu włosów , które trwa już 8 miesięcy. 
Wrzucam Wam dziś zdjęcia jak wyglądały moje włosy w lutym a jak wyglądają dziś. 







Włosy są dłuższe , z czego się niezmiernie cieszę . Widze również dużo babyhair w okolicy czoła i uszu.
Natomiast co mnie martwi to to , że wypadają :-/ 
Przez cały luty również olejowałam włosy olejkiem arganowym i łopianowym. Zauważyłam , że włosy stały się bardziej lśniące.  Co do pielęgnacji to w marcu używałam szamponu z green pharmace który bardzo polubiłam. Ładnie oczyszczał skórę głowy i zmywał oleje.  Postanowiłam używać szamponów bez SLS i jak narazie moim włosom to pasuje. Co do odżywek na włosy - używałam i używam różnych. Mieszam je , raz używam takiej a raz innej po to by włosy się zbytecznie nie przyzwyczajały. Po każdym myciu włosów wcierałam jedwab na końcówki. Od przedwczorej używam elixsiru z firmy MATRIX , jeśli się sprawdzi napiszę o nim co nie coś :) Jeśli chodzi o jakieś suplementy to jedyne co zażywam to cynk w tabletkach. 
Myślę , że to by było na tyle. 

Chciałam się Wam dziś również pochwalić jak ładnie mi zakwitł kwiatek , który niedawno sadziłam w doniczkę .


Dziś planuję zrobić sobie jedną z maseczek , jestem ciekawa czy zrobią coś z moimi porami :-/ 


Ostatnio w biedronce widziałam to małe cudeńko...
Wiecie co to jest ?? :)


Nie spodziewałam się  , że znajdę olej arganowy w biedronce :)

Od czasu do czasu uwielbiam wypić coś dobrego lub zjeść , tak w ramach małej nagrody po ciężkim dniu. 




Postanowiłam coś więcej robić w swoim kierunku studniów i ostatnio udało mi się przeczytać fajną książkę.
Wiele cennych rzeczy można z  niej wynieść. 
Jeden z moich wykładowców strasznie mnie pozytywnie zmotywował do pracy za co mu bardzo dziękuje. Mam ogromny zapał do pracy i ciągłego rozwijania się. Mam nadzieję , że mi się uda. 

Wrzucam Wam jeszczę parę zdjęć na koniec.  
Pozdrawiam Was gorąco i dziękuje za to , że jesteście !!! <3


Bikini upolowane w TESCO za 2,50 zł  :-)















Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger