Kosmetyki ujrzały dno



Witajcie !!!


Przychodzę do Was dziś z maleńkim projektem denko i kilkoma nowościami jakie trafiły do mnie ostatnio :-)




Może najpierw zacznę od tego co udało mi się zużyć przez te minione tygodnie:
- płyn micelarny do twarzy z BeBeauty
- żel do mycia twarzy BeBeauty
- żel aloesowy GorVita ( recenzja ) 

- anti - perspirant Adidas  , bardzo fajny !!!
- dezodorant Bi- es , podobał mi się jego zapach
- odżywka do włosów Timotei ( recenzja) 

 To tyle co udało mi się zużyć. Nie lubię trzymać dużych worków z pustymi opakowaniami , wolę je pokazywać na bieżąco :)

************

A teraz mały Houl zakupowy. 
Zatęskniłam za olejem kokosowym , bo był bardzo dobry dla mojego ciała i postanowiłam zaopatrzyć się w kolejne opakowanie. Do ciała używam oleju nierafinowanego , a do smażenia lub pieczenia rafinowanego. 

Skusiłam się również na herbatkę z pokrzyw z dodatkiem trawy cytrynowej. 
Smakuje przepysznie. Właśnie popijam ją i pisze posta . 

W biedronce skusiłam się na kubek , który strasznie mi się spodobał. Uwielbia takie wzorki !!!!
Kosztował mnie jedyne 2,99 zł :)




Niestety na promocję w rossmanie na podkłady się nie załapałam , ale za to kupiłam sobie tusz do rzęs Eveline Magnetic Look  i cień do powiek w Kredce z Wibo .

Kupiłam sobie jeszcze :
- olejek łopianowy z skrzypem polnym
- korektor Catrice Camouflage
- puder transparentny Catrice
- krem z 30SPF z  filtrem Lirene do twarzy
- moją ulubioną odżywkę z Garniera
- żel do mycia twarzy
- tonik do twarzy


Na koniec wrzucam wam aktualne zdjęcie moich włosów :) 
Do lata jeszcze  daleko :-) zobaczymy ile jeszcze podrosną.



Ciekawa jestem co Wy kupiłyście sobie ciekawego w ostatnim czasie :-) dajcie znać w komentarzach chętnie poczytam !
Zmykam biegać :)
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanej majówki !!!

<3


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger