Odżywka Eveline 8 w 1 - podsumowanie kuracji

Hej!!!

Dziś przychodzę do Was z moim podsumowaniem kuracji moich paznokci , odżywką z Eveline 8w1.
Jesteście ciekawi czy zrobiła cokolwiek z moimi paznokciami to zapraszam do lektury :)






Moje paznokcie nie były w dobrej kondycji , więc postanowiłam je ratować i coś z nimi robić. 
Strasznie miałam kruszą płytkę i łamliwą. 
Zakupiłam w drogerii jedną z odżywek firmy Eveline8w1 dobrze już Wam znaną. 
Z początku byłam sceptycznie do niej nastawiona , bo wydawało mi się , że nic z paznokciami nie robi , ale efekty przyszły dopiero po kilku tygodniach. 


Kiedyś nachalnie malowałam paznokcie kolorowymi lakierami , które mi strasznie wysuszyły płytkę i porobiły się przebarwienia. 
Postanowiłam moim paznokciom pomóc i zaczęłam im się bardziej przyglądać. 


Tutaj parę zdjęć jak wyglądały moje paznokcie w pierwszym tygodniu kuracji. 
 ( dopiero co zmyty ciemny lakier , możecie zobaczyć jakie były okropne )


Zaczęłam robić im kąpiele z oliwy z oliwek i cytryny na ten temat możecie poczytać tutaj : klik.
Odżywkę nakładałam każdy dzień przez 4 dni , później zmywałam , dawałam im dzień przerwy i znów nakładałam przez 4 dni warstwy po czym znów ją zmywałam i tak wkoło Macieja.

Tak paznokcie wyglądały po 2 tygodniach .


 Minął kolejny tydzień i paznokcie wyglądały już jakoś normalnie. Zauważyłam tutaj dopiero pewne zmiany. Płytka robiła się coraz twardsza i już się tak nie łamały. 



W czwartym tygodniu paznokcie wyglądały tak samo ja w piątym. 
Można zauważyć , że ich kondycja znacznie się poprawiła i urosły :)



A oto 6 tydzień mojej kuracji i jak na razie jestem bardzo zadowolona. Paznokcie nareszcie wyglądają ładnie. Są twarde , nie łamią się i mają odpowiednią długość .
Muszę jeszcze zadbać bardziej o skórki. 


Odżywki używałam przez 6 tygodni  tak jak wspominałam wcześniej. 
Zużycie jest średnie. Zostało mi jeszcze jej dużo. 
Cena to około 8 zł. 
Jestem zadowolona z niej bardzo , bo widzę po niej dobre efekty. 
W końcu znów mogę cieszyć się ładnymi paznokciami. 

A wy miałyście może tą odżywkę ??
Sprawdziła się u Was ?? 
Dajcie mi znać w komentarzach chętnie poczytam :) 



Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger