Sobotnie SPA

Hej !!

Dziś szybki post na temat mojego co sobotniego SPA domowego. 
Zawsze jedynie w sobotę wieczór znajduję odrobinę czasu , żeby odprężyć się i zrelaksować. 
Zawsze nakładam sobie w ten czas olej na skórę głowy , maseczkę na twarz, robię peeling całego ciała i masuję go moim zdzieraczem z rossmana. 
Później wklepywanie kremu. 
Masaż twarzy i gotowe.
Uwielbiam takie zabiegi!!!

A wy co robicie dla siebie kiedy macie chwilę wolnego ???


Moje zabiegi w pigułce : 


Pielęgnacja włosów 
( łyżeczka oliwy z oliwek , łyżeczka oleju łopianowego , łyżeczka oliwki Babydream , łyżeczka serum do włosów Matrix i jedna łyżeczka odżywki BioVax , całość nakładam na skórę głowy i masuję. Później nakładam czepek i  ręcznik i siędzę tak około dwóch godzin )

efekty: włosy miękkie w dotyku 
sypkie
błyszczące 
odżywione






Pielęgnacja twarzy :

( zaczynam od demakijażu oczu i twarzy , później wsypuje do miseczki łyżeczkę korundu i żelu BeBeauty , wykonuję masaż twarzy po czym wszystko spłukuję. Następnie nakładam maseczkę , w tą sobotę wybrałam maseczkę  z Sorayi )

efekty: oczyszczone pory 
twarz rozświetlona



Muszę przyznać , że maseczka bardzo ładnie pachnie i odświeża naszą twarz. 



Pielęgnacja ciała :

Na ciało nakładam peeling cukrowo - kawowy z jedną łyżeczką oliwy z oliwek i ulubionym żelem pod prysznic. Uwielbiam ten zapach i to jak w szybki sposób skóra staję się gładka. 
Dodatkowo używam swojego zdzieracza niebieskiego z rossmana. 
Później biorę prysznic. Na koniec na całe ciało nakładam oliwkę z Babydream i wykonuję masaż. 

efekty: gładkie i jędrne ciało
nawilżona skóra



Pielęgnacja ust: 

Na usta zazwyczaj nakładam peeling cukrowy z łyżką miodu. 
Dzięki niemu nie mam problemów z suchymi skórkami. 
Przed spaniem nakładam grubą warstwę masełka z Nivea. 

efekty: miękkie usta
nawilożne
bez suchych skórek 



Pielęgnacja stóp:

Co jakiś czas staram się swoje stopy peelingować. Używam do tego tarki do stóp. Później moczę je w misce z dodatkiem plasterków cytryny , ogórka i soli morskiej. 
Później po takim zabiegu nakładam grubą wartstwę kremu do stóp.

efekty: miękkie w dotyku pięty 
gładka skóra 


Wczoraj również udało mi się pobiegać. Jestem dumna ponieważ już udało mi się przelecieć większy 1 km bez zatrzymywania się. W sumie przebiegłam nie całe 4 km w 25 min.

Później pyszna kolacja i czas spędzony z moim mężczyzną. 





Wczoraj był światowy dzień czekolady ?? Przyznać się proszę  ile zjadłyście ???



To tyle mam nadzieję że Wam się mój post spodobał :) 

POZDRAWIAM <3










Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger