Tołpa Regenerujący peeling- masaż do ciała

15 kwietnia 2014


Cześć Wszystkim!!!!

Ostatnio w ręce wpadło mi wiele nowych kosmetyków. 
Z racji tego , że uwielbiam je testować i później pisać o nich opinię dla Was , dziś padło na peeling z firmy Tołpa. 





Miałam okazję go wygrać w konkursie "Zostań testerką dla Style.pl".
Pojemność peelingu to 180 g.
Cena : 36,99 zł 

Kilka słów od producenta :

Peeling-masaż ma komfortową, olejową konsystencję i otulający zapach. Odnawia, regeneruje i wygładza. Masuje i ujędrnia ciało. Eliminuje suchość i szorstkość. Pozostawia na skórze odżywczy film.

Skład: Ethylhexyl Stearate, Sea Salt, Salt, Silica, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Polysorbate 20, Parfum, Peat Extract, Rosa Hybrid Flower Extract, Propylene Glycol, Aqua.





Moje przemyślenia na jego temat:

Opakowanie - produkt  znajduję się w słoiczku , zamykanym na zakrętkę. Jest to moim zdaniem bardzo dobre rozwiązanie , ponieważ produkt można wykorzystać do końca.  Wydobywanie produktu na dłoń jest bardzo proste i przyjemne. 

ocena: 5/5

Zapach- kiedy otwieram nakrętkę tego produktu przed nałożeniem go na ciało , czuję się jak w salonie SPA. Produkt pachnie nieziemsko. Kojarzy mi się tutaj z zapachem krówek - ciągutek i wanilii.  Myślę , że będzie idealny dla każdej z Was. No chyba , że nie lubicie słodkich zapachów. 

ocena: 5/5

Skład: 
Zero alergentów , sztucznych barwników, silikonu , parabenów i donorów formaldehydu. czarna róża-  zapobiega uszkadzaniu naturalnej bariery ochronnej skóry
chroni skórę przed działaniem wolnych rodników
koi i przywraca komfort.
Dla mnie skład jest dobry , nie widzę tutaj żadnych składników które mogły by mi zaszkodzić. 

ocena: 5/5

Konsystencja:

Peeling posiada duże drobinki soli morskiej , czarnej róży. Jest dość gęsta i lekka, co sprawia że produkt dobrze nakłada się na ciało i później wykonuje masaż. Po połączeniu z wodą mam efekt posmarowania się oliwką ale po zmyciu i osuszeniu efekt ten znika. 

ocena: 5/5 




Działanie: 

Peeling według zaleceń powinno się stosować dwa razy w tygodniu podczas kąpieli. 
Ja miałam okazję go używać już 4 razy i muszę Wam powiedzieć , że jestem pod ogromnym wrażeniem. Nie miałam dotąd lepszego peelingu , który by tak ładnie wygładzał moją skórę. Wiem , że to zasługa olejku macadamia , który tutaj jest w składzie i czarna róża. Po kąpieli już nawet nie muszę używać balsamu , bo skóra jest odżywiona i miękka w dotyku. Mogę powiedzieć , że moja skóra jest gotowa na promienie słońca. 

ocena: 5/5

Wydajność:

Jeśli chodzi o wydajność to tak średnio tutaj jest z nią , ponieważ produktu jest mało . Przy używaniu dwa razy w tygodniu myślę , że produktu wystarczy tylko na jakieś 1,5 miesiąca lub nawet mniej. 

ocena : 2/3

Pod sumując : 
Jestem strasznie zaskoczona i mega pozytywnie nastawiona na ta firmę. Pierwszy raz testuję ich produkty i muszę przyznać , że są bardzo dobrej jakości. 
Mam nadzieję, że moja recenzja Wam się spodobała. 
Jestem ciekawa czy Wy również używałyście tego peelingu?? Dajcie znać w komentarzach, a może polecacie inne kosmetyki z tej firmy ?? :-)

Pozdrawiam 

Kasia 

<3







SZABLON BY: PANNA VEJJS.