Olejek łopianowy


Witajcie  :)

Od dwóch miesięcy co tydzień nakładam na włosy olejek łopianowy z firmy Green Pharmacy. Chciałam Wam napisać kilka słów od siebie co ja myślę o tym produkcie. 

Zapraszam :)





Kilka słów od producenta:  

Naturalny olejek łopianowy wzbogacony olejkami z drzewa herbacianego i rozmarynu do włosów z łupieżem i skłonnych do łojotoku. Naturalny olejek łopianowy w połączeniu z naturalnymi olejkami eterycznymi drzewa herbacianego i rozmarynu skutecznie usuwa oznaki łupieżu zwykłego skóry głowy. Dzięki regularnemu stosowaniu olejek wyraźnie wzmacnia osłabione włosy. Olejek przenika głęboko w głąb skóry głowy odżywiając cebulki włosowe, usuwa łojotok i nieprzyjemne odczucia. Włosy stają się zdrowsze i mocniejsze a odpowiednio pielęgnowane dobrze się rozczesują i lepiej układają.
100% natury - 0 % parabenów, bez barwników,  SLS i SLES.


Stosowanie:

Olejek delikatnie wetrzeć w skórę głowy i pozostawić na 20-30 minut. Następnie umyć włosy odpowiednim szamponem. Stosować 1-2 razy w tygodniu. Chronić oczy przed kontaktem z preparatem. W razie dostania się do oczu natychmiast przemyć dużą ilością wody.



Skład:

Vegetable Oil - olej roślinny, którego pochodzenie nie jest znane; pod tą nazwą może się kryć olej słonecznikowy, kukurydziany, sojowy itd. chodzi o to, żeby wyszło tanio i mimo tego nadal... oleiście:)

SC-CO2-extract Arctium Lappa (Burdock) - ekstrakt z łopianu większego, działa przeciwłupieżowo, kojąco i przeciwświądowo na skórę głowy, pobudza cebulki 

Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Essential Oil - olejek z drzewa herbacianego, działa antybakteryjnie, przeciwgrzybiczo, łagodzi stany zapalne, pomocny w leczeniu łupieżu

Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Essential Oil - olejek z rozmarynu, działa antyseptycznie, antybakteryjnie, przeciwgrzybiczo, zapobiega nadmiernemu przetłuszczaniu się włosów i ich wypadaniu, łupieżowi oraz łojotokowi

BHT - przeciwutleniacz, konserwant, ma dwa oblicza - zapobiega powstawaniu wolnych rodników chroniąc skórę, jest jednocześnie toksyczny i może powodować podrażnienia oraz uczulenia.


Moja opinia :

Używam go razem z ojelem arganowym i oliwą z oliwek. 
Zawsze przed nałożeniem podgrzewam go minimalnie aby wszystkie składniki się połączyły. 
Zapach ma bardzo delikatny prawie nie wyczuwalny. 
Konsystencja rzadka , lekko wodnista. 
Jedyne co mi nie spasowało to ten duży otwór w butelce :( czasami zbyt duża ilość się wylewa. 
Wydajność dobra , przy użyciu raz w tygodniu mam go jeszcze na 3 razy a używam go od połowy lutego. 

Działanie:

- włosy lśniace
- spowodował u mnie nowy porost włosów
- delikatnie nawilżał moja skórę głowy
- włosy były miękkie w dotyku 
- ładnie się zmywa 
- fajnie współpracuje z innymi olejami
- nie powodował podrażnienia
- nie wypalał włosów
- nie wywołał mi łupieżu ale go nawet zmiejszył do zera :)

Nie zauważyłam zmiany w wypadaniu włosów. 

Jak widać mi się olejek nawet sprawdza , a czytałam o nim wiele negatywnych opini. Zamierzam zamówić sobie kolejne z tej serii ponieważ uważam , że są warte uwagi. 

Dziewczyny a jak jest u Was ? 
Miałyście go już ??



p.s wrzucam parę fotek z jarmarku śląskiego , który właśnie trwa w Rybniku :)









W waszym mieście są również takie jarmarki ??


Pozdrawiam 

<3

Chciałam Wam bardzo podziękować za to , że mam Was już ponad 100 dziewczyn , które mnie odwiedzaja i czytają moje posty. To bardzo motywujące.
Dziękuje !!!! 
Myślę nad jakąś nagrodą dla Was :)








Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger