Woda różana Dabur

20 kwietnia 2014
Witajcie. 

Chciałam Was dziś zaprosić na recenzję wody różnej ,  którą miałam okazję niedawno temu zamówić i przetestować.  Chętnych zapraszam do lektury :)




WODA RÓŻANA DABUR

Kilka słów od producenta :

Ze świeżych płatków róży powstaje woda różana. Posiada piękny, naturalny zapach.  Dodatkowo jest szczególnie znana i ceniona za swoje pielęgnacyjne właściwości: odświeża, tonizuje, nawilża skórę przywracając jej naturalną równowagę i blask.
Jest szczególnie polecana do pielęgnacji skóry wrażliwej, gdyż regeneruje ją, dodatkowo nawilża skórę przesuszoną ze skłonnością do pękających naczynek. 
Efektem codziennego stosowania jest elastyczna, promienna i jedwabiście gładka skóra.
Woda różana również ma właściwości odmładzające.



Sposób użycia:



  • Maseczka: wszystkie maseczki w postaci sypkiej najlepiej wymieszać z wodą różaną zamiast wody z kranu. Dzięki temu efekt będzie o wiele bardziej widoczny, zadowalający i pozytywnie zaskakujący. Woda różana dodatkowo wzmaga dobroczynne działanie maseczki!

    Ja używam wody różanej do wszystkich swoich glinek. Sprawdza się rewelacyjnie. Bardzo łatwo mi się rozrabia całą maseczkę i później nakłada na twarz.  To prawda , że efekty są jeszcze lepsze niż przy użyciu zwykłej wody mineralnej. Przekonałam się o tym na własnej skórze :)  Więc do maseczek jak najbardziej ją polecam.

    *****


  • Włosy: Dodać wodę do płukanek i maseczek. Dzięki temu włosy staną się pełne życia, miękkie i aksamitnie gładkie.

    Ja wodę różaną dwa razy używałam do swojej płukanki na włosy. Używam do tego wody mineralnej ,  wody różanej i wody z parzonych pokrzyw.  Efekt był powalający. Włosy były bardzo miękkie , sypkie i błyszczące. W tym samym dniu również postanowiłam sobie zakręcić włosy i byłam zaskoczona takim ładnym wyglądem moich loków.


    ****
  • Twarz: Nasączonym wacikiem przetrzeć skórę twarzy lub nałożyć na oczy w postaci okładu. Woda różana może służyć do wyrobu własnych kosmetyków.

    Uwielbiam przemywać twarz wodą różaną. Zakochałam się w niej od pierwszego użycia. Pierwsze co to zapach który uwielbiam :) po drugie faktycznie sprawia , że skóra jest miękka w dotyku , pory są zamknięte i podrażnienia wyciszone. Wszelkie niedoskonałości znikają szybciej. Uważam , że jest godna polecenia osobą , które mają wrażliwą skórę twarzy.

    Skóra przy regularnym stosowaniu staje się napięta i bardzo elastyczna. Woda radzi sobie dobrze ze zmyciem resztek makijażu.
    Jedno co mi nie pasuje w niej to ta butelka. Ale planuję ja przelać do atomizera i będzie po kłopocie :)



    Myślę do czego jeszcze mogła bym użyć tej wody. 
    Dopisuję kolejną butelkę do mojej listy zakupów bo jest naprawdę warta uwagi. 


    A teraz kilka słów o składzie tego cuda :

    • Aqua
    • Propylene Glycol- nawilża skórę. Ułatwia transport innych substancji w głąb skóry (ma zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka). Zapobiega krystalizacji produktu przy ujściu butelki (lub innego rodzaju opakowania). Bezpieczny do stosowania nawet w 50% stężeniu.
    • Potassium Sorbate- substancja konserwująca, zapobiega rozwojowi mikroorganizmów w kosmetyku. Dozwolony do stosowania w ograniczonym stężeniu- max. 0,6%.
    • Rose Extract- w połączeniu z wodą wykazuje działanie tonizujące. Oczyszcza i odżywia skórę, niweluje przebarwienia, koi, nawilża. Idealny składnik do pielęgnacji każdego typu cery, nawet bardzo wrażliwej. Łagodzi zmiany trądzikowe, przywraca blask skórze zmęczonej, szarej. Doskonały składnik płukanek do włosów, mgiełek do ciała, perfum i wielu innych.
    • Citric Acid- substancja występująca naturalnie w przyrodzie i w organizmach zwierzęcych. Działa złuszczająco, usuwa przebarwienia.
    • Geraniol- składnik kompozycji zapachowej, główny składnik olejków eterycznych: różanego, cytrynowego, pelargoniowego. Potencjalny alergen.

      Wiadomo, że Aqua+Rose Extract to lepszy skład niż ten teraźniejszy z odrobiną chemii, ale mimo wszystko nie jest źle.
      Można również w domu wykonać taką wodę różaną. Wystarczy zebrane płatki róży zalać wrzątkiem na około 2/3 godziny. Później przecedzić wszystko i wlać do buteleczki.


    Dostępność: sklepy internetowe z kosmetykami naturalnymi oraz ze zdrową żywnością/ mydlarnie
    Cena: ok. 12 zł

    Jestem jak najbardziej na Tak. Zamówiłam ją z czystej ciekawości i cieszę się , że to zrobiłam. Szukałam czegoś takiego , żeby odświeżyć twarz po zmyciu makijażu lub po prostu dodawać ją do swoich glinek lub płukanki na włosy. 
    A Wy dziewczyny miałyście już okazję jej używać ???
    Dajcie mi znać w komentarzach do czego jej jeszcze można używać ??? :)


    Pozdrawiam Was gorąco  i życzę Wesołych Świąt :)







SZABLON BY: PANNA VEJJS.