Wygrana w konkursie




Cześć Dziewczyny :)

Na dworze wiosna na całego. Wszystko tak pięknie wygląda , aż chce się żyć i jeszcze to ciepłe słoneczko takie przyjemne.
Przychodzę do Was dzisiaj z krótkim postem , w którym chcę się Wam pochwalić  moją wygraną w Konkursie. Nie spodziewałam się, że może mi się udać a tu proszę taka fajna wiadomość. 
Dziś właśnie odebrałam przesyłkę. Mega się cieszę , ponieważ produkty są SUPER !!!
Oto co dostałam :



Tropical Fruits peeling cukrowy do ciała Paloma,
Mascara Mega Effects Avon,
 Szminka Doskonałość Absolutna Avon,
 arganowy balsam pod prysznic 3 w 1 Eveline Cosmetics,
 24H Perfect Stay Waterproof Eyeshadow + Liner Astor,
 fluid matujący i zwężający pory Pharmaceris, 
zestaw dwóch kremów Perfecta BioLaser 
oraz
 trzy kosmetyki Tołpa z serii Botanic czarna róża: 
peeling-masaż do ciała, 
maska odżywczo-peelingująca 
oraz 
krem-kokon do stóp.

Już nie mogę się doczekać kiedy je wypróbuję , kosmetyki z Tołpy pachną nieziemsko :)

ostatnio również wybrałam się na małe zakupy w których upolowałam :

- żel do twarzy BeBeauty wersja różowa
- odżywka z Garniera Ultra Doux
- Eliksir do włosów 


Skusiłam się również na :

- szampon dla dzieci 
- oliwkę do ciała
- zmywacz do paznokci
- róż do policzków



Bardzo dziękuje firmie Style.pl za tak wspaniałe nagrody.
Na bieżąco na pewni będę dodawać recenzje na ich temat :)
Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia !!!

<3




Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger