Matrix, Biolage Exquisite Oil, Replenishing Treatment (Olejek odbudowujący do włosów)** Recenzja ** Sekret pięknie błyszczących włosów **

Witajcie. 

Za oknem przepiękna pogoda ,  taki czas kocham chociaż brakuje mi chwili na to aby wyjść na spacer. Właśnie obiad mi się gotuje a ja postanowiłam Wam napisać recenzję mojego małego sekretu pięknych , błyszczących włosów. 

Jesteście ciekawe co to ???

Zapraszam do lektury !





Olejek kupiłam z polecenia Karoliny z Stylizacje TV. U niej sprawdził się świetnie , więc pomyślałam , że i jak wypróbuję to cudeńko. 
Cena to  45 zł za 92 ml produktu ,może to drogo , ale olejek jest tak wydajny że ja przy dwu miesięcznej terapii zużyłam tyle ile widzicie na powyższym zdjęciu. 
Sądzę , że starczy mi on na Barrdzzooo długo :)
Kupiłam go przez allegro , ale możecie go również dostać w salonie fryzjerskim.

Kilka słów od producenta :

Uniwersalna formuła z trzema orientalnymi olejkami (moringa, arganowym i makadamia) uwydatnia piękno wszystkich rodzajów włosów, zapewniając długotrwały połysk oraz ochronę przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Nie obciąża. Odpowiedni zarówno dla włosów delikatnych, jak i przetłuszczających się. 



Moje przemyślenia :

Jest to najlepszy produkt jaki miałam dotychczas. Używałam jedwabiu do włosów biosilk ale to nie było to samo co Matrix jest ogromna różnica tym bardziej nie zawiera alkoholu co jest ważnym elementem. Moje włosy się puszą i są grube więc po wyprostowaniu nakładam to cudo i są gładkie, miękkie , pachnące a na głowie mam wrażenie że jest ich mniej. Są takie leciutkie więc dziewczyny jeśli potrzebujecie nawilżenia wygładzenia bo wasze włosy się pusza polecam gorąco.
Zwykle używam olejku po umyciu włosów na końcówki. Gdy mam zamiar suszyć włosy suszarką lub prostować wtedy używam olejku na całe pasma włosów. 
Efekt ! Jak z salonu fryzjerskiego ;)


 Plusy
- cena
- wydajność
-
przy regularnym stosowaniu daje trwały efekt nawilżenia - pachnie bardzo ładnie
- sposób dozowania ( bardzo praktyczna butelka z dozownikiem)
- idealny dla włosów grubych, kręconych puszących się
- ładnie błyszczące włosy


Robi to co ma robić !
 

Minusy
Zdecydowanie brak

 Z czystym sercem mogę go polecić. 
Jest to produkt najlepszy jaki dotychczas używałam.
Cieszę się , że go zakupiłam.



Czytałam o tym , że są jeszcze dostępne dwie inne wersje tego olejku. Ciekawe czy są również tak dobre jak ten ?!

Miałyście może już ten produkt ??


Pozdrawiam Was gorąco :)

<3

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger