Kosmetyki ulubione w maju

26 maja 2014
Witajcie.
Przyszła pora na ulubieńców miesiąca Maja :)
Muszę napisać , że maj jest moim ulubionym miesiącem.
W tym miesiącu miałam swoich kilku ulubieńców , którzy towarzyszyli mi przez ten czas.





Zapraszam :)

Pierwszy ulubieniec to czysty , nierafinowany olej kokosowy, który uwielbiam nakładać na twarz , skórę po depilacji , w przypadku jakieś alergii itp. Bardzo ładnie koi skórę , łagodzi podrażnienia i pięknie pachnie. 



Drugi ulubieniec to produkt do ciała , a właściwie cukrowy peeling o którym miałyście okazję poczytać
Tutaj.

Kolejne troje ulubieńców to:
krem do rąk o przepięknym zapachu masła kakaowego z firmy Avon. Bardzo ładnie nawilża moje dłonie i długo utrzymuje się zapach na dłoniach. 
żel pod prysznic Balea o zapachu cytrusowym , bardzo orzeźwiającym. Bardzo go polubiłam. Planuję zakupić inne żele pod prysznic tej firmy. 
odżywka do włosów Nivea , kupiłam z polecenia jednej z włosomaniaczek i miałam rację , odżywka jest świetna. Włosy są mięciutkie , lśniące i ładne w wyglądzie. 
 Następni ulubieńcy to:
wspaniałe serum do rzęs , o którym mogliście poczytać tutaj.
tusz do rzęs z Eveline , byłam nastawiona sceptycznie a okazał się naprawdę dobrym tuszem. Utrzymuje się cały dzień, nie skleja rzęs , ładnie je podkreśla. 
żel do mycia buzi z La roche posay , urzekł mnie zapach i jest to kosmetyk , który towarzyszy mi podczas kuracji anty acne :) ( już mam zapas 200ml butla)
ładnie odświeża twarz, zmywa resztki makijażu , ściąga sebum i matowi skórę , jak do tej pory jestem na TAK !!
korektor do twarzy Catrice , kupiony przez przypadek a okazał się najlepszym korektorem jaki do tej pory miałam. Ładnie kryje wszelkie przebarwienia na twarzy , krostki itp.
Mam go w odcieniu 01. 
Ostatnio tylko ten kosmetyk używam na twarz , odłożyłam podkład i sprawdza się super. 



To by było na tyle.
Jestem ciekawa jakie Wam przypadły do gustu kosmetyki w maju. 
Pozdrawiam Was serdecznie 
<3




Przypominam o moim skromnym rozdaniu, na które serdecznie zapraszam :)










SZABLON BY: PANNA VEJJS.