Receptury Babuszki Agafii, Specjalny szampon-aktywator na porost włosów 100 ml ** Recenzja produktu **

Witajcie !!!

Dziś przychodzę do Was z recenzją produktu , który miałam okazję używać przez cały kwiecień. Jest to szampon- aktywator na porost włosów. Zapraszam zainteresowanych do lektury !



Specjalny szampon-aktywator na porost włosów

100 ml 



Seria: Łaźnia Agafii


Bez SLS
Bez parabenów

Receptura szamponu - aktywatora jest oparta na specjalnie wyselekcjonowanych ziołach pielęgnujących włosy osłabione. Delikatnie oczyszcza, odżywia i intensywnie nawilża mieszki włosowe, stymulując wzrost włosów. 
Syberyjska kosodrzewina bogata w aminokwasy i witaminę C, zachowuje młodość i grubości włosów. 
Organiczny ekstrakt z korzenia łopianu zawiera białka, witaminy A , B, E i F, delikatnie oczyszcza i wzmacnia cebulki włosów.
Kurylska herbata sprawia, że włosy stają się miękkie i podatne na układanie. 
 Olejek z dzikiego pieprzu wzmacnia mieszki włosowe
Organiczny ekstrakt z dziurawca zapobiega łamaniu się włosów. 
Olejek z ałtajskiego rokitnika - to bogate źródło witamin, intensywnie odżywia skórę głowy.

Sposób użycia: Niewielką ilość szamponu nałożyć na mokre włosy i skórę głowy, aż do powstania piany. Pozostawić na włosach na 1-2 minuty, następnie spłukać wodą.
Opakowanie: Saszetka z nakrętką
Zawartość opakowania: 100 ml
Producent: Producent: Pervoe Reshenie - Rosja

Skład: Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Pinus Pumila Extract, Coco-Glucoside (and) Glyceryl Oleate, Sorbitane Caprylate, Potentilla Supina Extract, Arctium Lappa Root Extract, Organic Saponaria Officinalis Root Extract, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil, Organic Hypericum Perforatum Extract, Acanthopanax Senticosus (Eleuthero) Root Oil, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Benzyl Alcohol, Citric Acid, Caramel.


Moja opinia :

 Produkt ten zakupiłam za 6,90 na stronce : bioEma. 
Skusiła mnie cena oraz jego skład. Szampon nie posiada SLS. 
Używałam go przez cały miesiąc kwiecień.
100 ml tubka starczyła mi na  10 razy mycia głowy.
Najpierw myłam głowę szamponem Babydream , a później nakładałam ten  szampon na skórę głowy , masowałam przez chwilę i zostawiałam na jakieś 4 minuty. Później go zmywałam bardzo dokładnie i nakładałam odżywkę na włosy.
 Balsam posiada kremową dość rzadką konsystencję w kolorze białym, bez trudu można go wydostać z opakowania. Pachnie kosodrzewiną, której zdjęcie mamy na opakowaniu.Kosmetyk dobrze się rozprowadza i spłukuje.
Włosy po umyciu bardzo ładnie mi się błyszczały i wyglądały na zdrowe. 
Czy zauważyłam wzrost włosów ???
Raczej tak , nawet mi dziś znajoma powiedziała , że chyba mi włosy urosły :) 
Ale wiadomo nie chodzi tutaj o długość jednak o maleńkie włoski baby hair .
Kupiłam ten produkt ponieważ  , moje włosy przez okres wiosny bardzo wypadają więc chciałam jakoś nadrobić to wypadanie. 
Mój chłopak czasami się ze mnie śmieje , że wyglądam jak baranek :)
Jestem bardzo zadowolona z tego aktywatora. Wiem , że to też zasługa wcierania oleju i łykania suplementów , ale i tak zakupię go ponownie :)

( włosy rozczochrane przed myciem głowy , po bieganiu ) 

A wy dziewczyny miałyście już może styczność z tym szamponem ???

Jaki efekty ??? 

Pozdrawiam Was gorąco <3


Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger