15 dniowa kuracja produktem Get Slim Daytime ** Noble Health

5 czerwca 2014




Witajcie!!!

Niespełna miesiąc temu otrzymałam od firmy: Noble Health  http://sklep.noblehealth.com/ preparat GET SLIM DAYTIME.  Za co bardzo jestem wdzięczna , ponieważ preparat okazał się fantastyczny. 


Otrzymałam pudełko z zawartością 30 saszetek 2 gramowych.

Może zacznę od tego co to takie jest Get Slim Daytime . Get Slim DayTime to wyjątkowe połączenie najwyższej jakości naturalnych składników gwarantujących efektywne wsparcie w odchudzaniu. Dzięki wyjątkowej kompozycji produkty  Slim Line pomagają zrzucić zbędne kilogramy, pozbyć się „pomarańczowej skórki” oraz dodają mnóstwo energii.






Aktywne składniki produktu :

  • Ekstrakt z zielonej kawy oraz ekstrakt z guarany, a dokładnie kofeina w nich zawarta, wpływa na poczucie przypływu energii, zwiększa czujność oraz sprzyja koncentracji.
  • Ekstrakt z zielonej herbaty z EGCG pomaga zwiększyć metabolizm oraz pobudza spalanie tłuszczu.
  • Chrom przyczynia się do utrzymania właściwego poziomu glukozy we krwi oraz wspomaga prawidłowy metabolizm makroskładników odżywczych.

  • Ekstrakt z guarany zwiększa tempo przemiany materii, wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej oraz niweluje uczucie głodu.
  • Zawiera naturalny wyciąg z żeńszenia.
  • Zawiera taurynę i L-tyrozynę.

Połączenie składników zastosowanych w Get Slim DayTime wspomaga redukcję masy ciała, stanowiąc idealne uzupełnienie podczas procesu odchudzania.



Get Slim Slim Line:

  • Skoncentrowany program dla osób odchudzających się.
  • Czysty, pozyskiwany specjalnie na zlecenie Noble Health ekstrakt z zielonej kawy o wysokiej zawartości kwasu chlorogenowego i kofeiny mający potwierdzone właściwości odchudzające.
  • Zestaw gwarantujący utratę wagi bez efektu jojo.
  • Innowacyjne ściśle opracowane procedury wytwarzania.
  • Trzykrotnie wyższa wchłanialność produktu.
  • Wyłącznie naturalne składniki.
  • Wolny od GMO.





Skład i wskazówki dotyczące stosowania :







Zalecane spożycie: 2 saszetki dziennie. Zawartość 1 saszetki rozpuścić w szklance wody i dokładnie wymieszać. Tak przygotowany napój należy pić 2 razy dziennie, pierwszą porcję najlepiej spożyć o godzinie 11 i drugą o godzinie 15.

Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.

Suplement diety nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety. 

Suplement zawiera kofeinę, nie zaleca się stosowania u dzieci i kobiet w ciąży, a także w godzinach wieczornych. Suplement nie jest przeznaczony dla osób cierpiących na choroby układu krążenia. 

Sposób przechowywania: Przechowywać w chłodnym i suchym miejscu, w sposób niedostępny dla małych dzieci.

Skład i zawartość nutrikosmetyków Noble Health pozwala na ich łączenie oraz stosowanie przez osoby w różnym wieku.




 Moja opinia na temat produktu :

Produkt stosowałam jak już wcześniej wspomniałam przez 15 dni. Piłam dwie saszetki dziennie. Pierwsza o godzinie 11 a druga o 15. Zwykle zabierałam je na uczelnię bo przeważnie w tych godzinach mam zajęcia.  Roztwór z łatwością rozpuszcza się w wodzie. Za pierwszym razem smak mi nie podszedł , ale z każda kolejną saszetką było coraz lepiej. Napój ma lekko owocowy smak  , najlepiej wypić go duszkiem i nie myśleć nad tym czy smakuje czy nie.

Co się zmieniło po 15 dniach:

·         moje zmęczenie , które nękało mnie w ciągu dnia zniknęło

·         miałam przypływ większej ilości energii w ciągu dnia i wieczorem

·         muszę dodać , że zwiększyła się moja wydajność podczas biegania

·         w końcu mam płaski brzuch i nie narzekam na wzdęcia

·         moja skóra jest jędrna i pełna blasku

·         nie posiadam oznak pomarańczowej skórki

·         przestał mnie nękać głód wieczorem

·         ograniczyłam spożywanie słodyczy


Jestem bardzo zadowolona z tego suplementu diety. Z czystą ręką mogę go polecić osobą , które walczą z nadwagą i pragną zgubić parę kilogramów ale i nie tylko.

Produkt możecie nabyć w sklepie firmowym : 





Pozdrawiam:)







SZABLON BY: PANNA VEJJS.