Koniec akcji - zapuszczamy włosy na lato! Moje Podsumowanie







Witajcie. 
Nadszedł Czas na podsumowanie akcji - zapuszczamy włosy na lato. Lato trwa już od 4 dni , więc pora na pokazanie rezultatów. 
Swoje włosy zapuszczałam od 15 lutego 2014 roku. 
Pierwszy post możecie zobaczyć tutaj : klik 


Wrzucam dla Was zdjęcie porównawcze:
Po lewej stronie zdjęcie z lutego , po prawej z 24 czerwca. 


Włosy urosły aż :14,5 cm , więc wynik dla mnie jest bardzo imponujący! Nie przypuszczała bym , że aż tak urosną w ciągu tych paru miesięcy. 
W końcu będę mogła się cieszyć długimi włosami w okresie letnim. Już nie mogę się doczekać wszelkich upięć i fryzur.

Moje pielęgnacja wyglądała następująco:

Szampony jakich używałam:
- Szampon  z łopianem , recenzję o nim znajdziecie tutaj
- Szampon z Garnier Ultra Doux ( Avocado )
- Szampon Pokrzywowy firmy Barwa Ziołowa
- Szampon Chmielowy firmy Barwa Ziołowa
- Szampon Baby dream

Dodatkowo używałam ,  przez jakiś czas Aktywatora na porost włosów, recenzje przeczytacie tutaj. 

Odżywki do włosów:
- Garnier Ultra Doux ( avocado )
- Nivea Long Repair
- Avon Gładkość Jedwabiu
- Balsam do włosów firmy Pharmaceris

Olejki , oleje , maseczki:
- olej łopianowy , kilka słów o nim tutaj.
- olejek baby dream
- oliwa z oliwek + olej kokosowy
- maseczka Pantene do włosów normalnych
- olejek do włosów , Matrix Biolage.

To chyba tyle jeśli chodzi o całą pielęgnację w tym okresie zapuszczania.  

Dodatkowo zażywałam suplementy diety takie jak :
- cynk
- Skrzypo Vita
- picie herbatki z pokrzywy


Podsumowanie ogólne:
- włosy urosły ponad 14,5 cm
- są zdrowe i lśniące
- gładkie w dotyku
- nie posiadam rozdwojonych końcówek



Jedyne co mi dolega to wypadanie włosów :/ ale staram się temu zaradzić. 
 Strasznie jestem zadowolona , że wzięłam udział w akcji. Jestem pod wrażeniem , że włosy są w tak dobrej kondycji.

Jestem ciekawa jak u Was przebiegła cała ta akcja. Czy brałyście udział i o ile cm włoski wam podrosły ???

Pozdrawiam Was cieplutko :)
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger