Maskara Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic






Witajcie.

Dziś odpoczywam i korzystam z wolnego czasu aby napisać dla Was recenzję tuszu , który kupiłam w Rossmannie jakiś czas temu. Nigdy nie miałam nic z tej formy i byłam ciekawa jak się sprawdzi. Kupiłam go jedynie ze względu na szczoteczkę. Zapłaciłam za niego nie całe 12 zł/ 8ml.



Tusz jest w kolorze czarnym i jego zadaniem jest uniesienie oraz wydłużenie rzęs. 

Szczoteczka jest wygięta i sylikonowa. Z tego co zauważyłam nie jest elastyczna , za to jest bardzo twarda. Trzeba uważać przy nakładaniu.


Tusz faktycznie unosi rzęsy i bardzo je wydłuża , jednak trzeba się nieźle długo namachać szczoteczką aby taki efekt uzyskać. Aby uzyskać ładny efekt trzeba nałożyć dwie/trzy warstwy. Przy codziennym makijażu zbyt dużo czasu to zajmuje. Moim ulubieńcem nadal pozostanie Mascara z Max Factor Clump Defy. 
Jednak jak na 12 zł , efekt nawet jest fajny i mi się podoba. 
Jak z trwałością?? Tusz trzyma się na rzęsach przez parę godzin , pod wieczór zaczyna się osypywać i rozmazywać. 

Wrzucam zdjęcie pomalowanych rzęs:
(Wybaczcie mi za moje rozczochrane brwi , dopiero czekają na regulację ) :P




Tusz jest fajny i godny polecenia.  Jednak uważam , że nie każdemu się spodoba. Jeśli miała bym oceniać go w skali od 1 do 5 , postawię mu 4 z - , za tą krótkotrwałość.
Zauważyłam również , że strasznie szybko wysycha. To tyle jeśli chodzi o moje zdanie na jego temat , raczej mojego serca nie skradł. 





 Miałyście może z nim do czynienia ??? Jak się sprawdził u Was??

Pozdrawiam Was serdecznie <3

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger