Smoothie owocowy ** Banan , Truskawki , Szpinak ** Przepis ** Zapraszam **

2 czerwca 2014


Witajcie!
Przychodzę dziś do Was z owocowym smoothie idealnym jako przekąska w ciągu dnia , czy też śniadanie itp. 
Uwielbiam robić takie koktajle odkąd dostałam nowy blender. 
Są pyszne i nie przypuszczałam nigdy , że szpinak może tak świetnie smakować. 
Takie napoje można robić ze wszystkiego , dziś zaprezentuję Wam o smaku truskawkowym ,bananowym z dodatkiem szpinaku. 

Potrzebujemy : 
- garść truskawek
- szklankę wody
- dwa banany
- garść szpinaku. 

Wykonanie:
Szpinak płuczemy pod zimną wodą i wkładamy do blendera. 
Pozostałe owoce myjemy , obieramy i kroimy w mniejsze kawałki. 
Następnie dodajemy je również do blendera i wlewamy wodę. Zamykamy pokrywę , blendujemy przez chwilę. Wlewamy do szklanki i gotowe !!!

Pyszny smoothie gotowy :)

Nie tylko ja polubiłam takie napoje , ale mój chłopak również. 
Wiem , że są bardzo zdrowe i pożywne więc jak najbardziej jestem na TAK !



To tyle na dziś. 
Wkrótce napiszę kolejne posty z przepisem na zielone smoothie :)
POZDRAWIAM 








SZABLON BY: PANNA VEJJS.