Woda termalna Uriage - ulga dla skóry wrażliwej i problematycznej.

18 czerwca 2014

Witajcie. 

Dziś miałam ostatni egzamin , można powiedzieć że wakacje czas rozpocząć , ale nie na długo ponieważ od 7.07 zaczynam praktykę. Przenoszę się innego miasta , trochę się boje praktyki ale mam nadzieję że dam radę. Przecież to nie jest pierwsza moja praktyka. Już miałam trzy w technikum i zawsze był stres a później mijał. Myślę również o przejściu na dietę wegańską , ale na razie się nad tym zastanawiam. Myślę , że miała by zbawienny wpływ na stan moje cery. 
Od jakiegoś czasu wpadła w moje ręce woda Termalna firmy Uriage. Dużo czytałam o wodach termalnych a nigdy nie odważyłam się jej zamówić- i tu był mój błąd.






Produktu używam od dwóch tygodni i mogę już o nim powiedzieć parę słów. Na rynku jest dostępnych wiele wód termalnych między innymi woda termalna z La Roche posay , Vichy , Aven, Iwostin oraz Uriage. Ja zdecydowałam się na Uriage ze względu wielu pozytywnych opinii na KWC .
Wody używam zawsze po wieczornym demakijażu , przed nałożeniem kremu. Również bardzo dobrze się sprawdza po zmyciu maseczki. Ładnie nawilża i uspakaja moją twarz.
Rano po przebudzeniu również ją używam , po to by nawilżyć twarz i złagodzić podrażnienia. Moja woda termalna stoi w lodówce. Myślę , że jest to dobry sposób przechowywania. 
Woda jest zimna i lepiej działa. 
Po użyciu wody , nie spływa ona z twarzy i szybko się wchłania. 
Stworzona jest do codziennej pielęgnacji twarzy. Idealnie nada się na lato , będzie fajnym orzeźwieniem podczas upałów. Wodę o dziwo można również użyć na makijaż , sama wypróbowałam i nic się nie stało z podkładem. Przyzna , że makijaż nawet lepiej wyglądał.
Po użyciu czuję lekkie , przyjemne ściągnięcie. Ma ona lekko słonawy posmak ale mi to nie przeszkadza. 

Wodę można dostać w aptekach internetowych i stacjonarnych , allegro. 
Pojemność wody to:
- 50 ml
- 150 ml
- 300 ml
Ja zamówiłam sobie dwie butelki po 150 ml i zapłaciłam za jedną nie całe 13 zł w promocji. 



Na opakowaniu znajdziemy informacje takie jak :
Pochodząca z alpejskiego źródła Woda Termalna Uriage przez niemal 80 lat wędrówki przepływa przez wiele warstw skalnych , którym zawdzięcza swój wyjątkowy skład.
Wskazania:
-łagodzi dzięki zawartości wapnia i cynku
-regeneruje dzięki zawartości związków manganu oraz miedzi
-działa przeciwrodnikowo dzięki zawartości związków manganu
-tworzy warstwę ochronną dzięki zawartości krzemu
-nawilża dzięki zawartości soli mineralnych zbliżonej do składu NMF (Naturalnego Czynnika Nawilżającego Skóry) 
Właściwości:
Wszystkie właściwości Wody Termalnej Uriage zostały potwierdzone badaniami klinicznymi. Woda Termalna Uriage w sprayu produkowana jest w sterylnych warunkach w zakładzie produkcyjnym w bezpośrednim sąsiedztwie źródła. Jest to idealny produkt do codziennej pielęgnacji skóry, nawet szczególnie wrażliwej. Łagodzi, chroni, nawilża skórę dodając jej blasku i witalności. 
Sposób użycia:
Aby w pełni skorzystać z dobroczynnego działania Wody Termalnej Uriage należy ją rozpylić i pozostawić do wyschnięcia, nie wycierać. Wyjątkowy skład Wody Termalnej Uriage sprawia, że jest ona izotoniczna, dlatego NIE WYMAGA OSUSZANIA.


 Uwierzcie mi , że mam problemy z trądzikiem już od ponad 11 lat i nic ciągle mi nie pomaga. Już tyle kremów , maści stosowałam i wydałam ogrom pieniędzy. I niestety nie znalazłam do tej pory żadnego cuda , który by mi pomógł w 100%.
Postanowiłam odłożyć wszelkie żele do mycia twarzy , toniki oraz kremy i powracam do naturalnej pielęgnacji twarzy czyli :
- woda termalna zamiast toniku
- olej kokosowy
- i jedyny krem z himalaya herbals kojąco osłaniający , o którym pisałam tutaj.

- plus oczywiście krem z filtrem 

Bardzo jestem zadowolona z Wody. Jest to dla mnie strzał w dziesiątkę i nie powiem , że jest to zwykła woda zamknięta w atomizerze - jak to określił mój chłopak :)

 Skład wody :
SO4 - 2862 mg/l, CI - 3500 mg/l, HCO3 - 390 mg/l, K - 45,5 mg, Mg - 125 mg/l, Zn - 160 mikrogramów/l, Fe - 15 mikrogramów/l, Li - 2 mg/l, Al - 12 mikrog/l, Cu - 75 mikrog/l, Mn - 154 mikrog/l, Si - 42 mg/l, Ca - 600 mg/l, Na - 2360 mg/l (23.04.2009)/


Bardzo polecam Wam tą wodę. Wiem , że z pewnością większość z Was już ją zna , ale może jeszcze ktoś o niej nie słyszał. 
Myślę , że wody termalnej może używać każdy , nawet dzieci od 6 miesiąca życia. 
Najlepiej sprawdzi się u skóry problematycznej , suchej , wrażliwej i alergicznej. Sprawdzi się również bardzo dobrze po wszelkich zabiegach kosmetycznych oraz dermatologicznych. 

To tyle na dziś. Chętnie poczytam Wasze zdanie na jej temat. 
Pozdrawiam :*







SZABLON BY: PANNA VEJJS.