Balsam Odżywczy do ust Tisane

3 lipca 2014
Witajcie.
W końcu na dworze ładna pogoda , teraz ten weekend ma być ładny więc mam zamiar korzystać jeszcze z wolnego czasu. Nowe miejsce zaczyna coraz bardziej mi się podobać. Wczoraj byłam od niepamiętnych czasów na przejażdżce rowerowej. Niestety był wiatr i wieczorem miałam spierzchnięte usta ale na pomoc przyszedł balsam do ust z firmy Tisane. 



Zakupiłam go niedawno a już stał się moim ulubieńcem.
Ten mały produkt , zamknięty w słodki słoiczek naprawdę działa. Jego konsystencja jest gęsta i bardzo dobrze się rozprowadza na ustach. Zapach jest przepiękny , wyczuwam w nim miód i jakiś słodki zapach ale nie potrafię go nazwać. 

 Kupiłam go za 8 zł w aptece pod Lwem i wiem , że można go dostać również w innych aptekach stacjonarnych jak i internetowych. 
Uwielbiam go nakładać na noc , smaruję wtedy grubszą warstwę na usta a rano budzę się z miękkimi ustami. Ładnie nawilża i odżywia wargi. 


Jego skład :

Moim skromnym zdaniem jest lepszy od Carmexu. Mam zamiar używać go przez całe lato , a kiedy mi się skończy kupię kolejne opakowanie. Jestem bardzo zadowolona , że zakupiłam go i się sprawdza. Nienawidzę kupować produktów , które się nie sprawdzają :-/ 

Dziewczyny kolejny produkt , który jest warty polecenia. Jeśli jeszcze nie miałyście okazji go używać - polecam !!!

Ja w tym czasie zmykam poczytać Wasze wpisy na blogi i dopić moją poranną kawę. 

Pozdrawiam :
kassiiaa.blogspot.com








SZABLON BY: PANNA VEJJS.