Bananowo borówkowe smoothie ?

15 lipca 2014


A czemu by nie !!!
Uwielbiam koktajle więc cały czas eksperymentuję w kuchni , łącząc różne smaki. 
Dziś skusiłam się na wersję z bananami oraz amerykańską borówką.




Pół szklanki wody , dwa banany , garść borówki amerykańskiej i koktajl gotowy !

 Do smaku można dodać miód , lub cukier. Ja jednak skusiłam się na dużą łyżkę otrębów. 

Smakuje przepysznie i jest idealny jako przekąska lub śniadanie a co najważniejsze bardzo zdrowy !


Muszę się Wam pochwalić ostatnio zostałam jedną z 50 perfekcyjnych testerek marki Perfecta.
Już nie mogę doczekać się kosmetyków do testowania.



Zmykam i zapraszam już dziś na recenzje , które pojawią się wkrótce. Muszę się przyznać , że teraz praca pochłania większość mojego czasu i nie zawsze mam chwilę aby odpisać na komentarze czy wiadomości , ale staram się jak mogę.

Pozdrawiam Was serdecznie 
zapracowana 
kasiiaa.blogspot.com







SZABLON BY: PANNA VEJJS.