Olejek z drzewa herbacianego

18 lipca 2014


Witajcie !

Dawno na moim blogu nie było recenzji , za to dawałam Wam smaczne posty ale nadszedł czas aby to zmienić. Mam dziś dla Was wstępną, recenzję produktu z Oriflame.  Dla przypomnienia napiszę Wam , że posiadam cerę mieszaną. Mam ciągły problem z trądzikiem ,który męczy mnie już od x- lat....i nic kompletnie nie pomaga. Jedne kosmetyki zaostrzają , drugie go lekko wyciszają i tak w koło kręci się moja przygoda z nim. Ale nie chcę się tutaj żalić na jego temat tylko podzielić się z Wami moim małym odkryciem. 



O czym piszę ?

O olejku z drzewa Herbacianego firmy Oriflame. Kupiła mi go moja mama i jestem jej bardzo wdzięczna za to. 
Muszę Wam powiedzieć , że nigdy dotychczas nie miałam pojęcia o jego istnieniu....wiem gapa ze mnie :)
Olejek ma cudowne właściwości. Olejek eteryczny stosowany jest w preparatach do oczyszczania skóry, normalizując pracę gruczołów łojowych. Działa ściągająco i regenerująco na skórę twarzy. W postaci toniku czyści, odświeża i skutecznie pozbawia skórę twarzy zanieczyszczeń, nie powodując przy tym jej wysuszania.

Systematyczne stosowanie olejku z drzewa herbacianego może pomóc w leczeniu wielu dolegliwości. Wspomaga walkę z przeziębieniem, dlatego zalecany jest w okresie jesienno-zimowym, w którym łatwo o infekcję. Zaleca się go również w przypadku opryszczki, która bardzo często pojawia się w wyniku przeziębienia.

Olejek wspomaga zmniejszanie obrzęków wywołanych ukąszeniem owadów. W tym celu zaleca się smarowanie ukąszonego miejsca olejkiem, do momentu ustąpienia objawów. Można go również wykorzystać do leczenia wszawicy, poprzez dodanie kilku jego kropel do szamponu.


Buteleczka ma pojemność 10 ml. Jego cena wynosi normalnie 35 zł ale dowiedziałam się , że bywają na niego dość częste promocje i można go już zdobyć za 20 zł. 
Zapach olejku jest cudowny. Uwielbiam takie świeże, miętowe zapachy ! Olejek ma w składzie również rozmaryn. 

Skład : Isopropyl Myristate, Alcohol Denat., Ethylhexyl Stearate, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Aqua, Rosmarinus Officinalis Oil, Limonene.



Jego działanie mnie zachwyciło. Bardzo szybko eliminuje moje małe paskudy , które wyskakują na twarzy. 
Zawsze nakładam go na noc na oczyszczoną twarz. Jego wchłanianie nie należy do szybkich ale nie mam nic przeciwko. 

Dodaję go również do maseczki aspirynowej i na drugi dzień budzę się z ładnie rozświetloną twarzą. Olejek mnie nie uczulił ani nie spowodował żadnych podrażnień. Bardzo ładnie goi wypryski. 
Moja mama zamówiła mi już kolejną buteleczkę , ponieważ przy bardzo częstym stosowaniu olejek szybko znika z buteleczki.
 

Jednak mam ochotę rozejrzeć się w aptece za takim olejkiem. Z pewnością będzie tańszy i bardziej naturalny. 
 
Na dzień dzisiejszy muszę przyznać , że olejek działa:
- przeciwbakteryjnie
- przyśpiesza gojenie
- znieczula
- eliminuje wypryski

Jakie Wady?
- może wysuszać 
- mało wydajny
- wysoka cena
- niezbyt ergonomiczne opakowanie ( czasami za dużo się wylewa )

Minęły dwa tygodnie dopiero a już widać małą poprawę mojej cery z czego się ogromnie cieszę !!! Ale nie chcę zapeszać. 
Zobaczymy jak będzie dalej. 


Jestem ciekawa czy miałyście z nim do czynienia ??? 
Chętnie poczytam Wasze komentarze :)


Pozdrawiam 
kassiiaa.blogspot.com












SZABLON BY: PANNA VEJJS.