Pozytywnie zaskoczona nową współpracą ~ Firma Dermaglin ~

11 sierpnia 2014


Cześć Wszystkim !

Ostatnio w mojej skrzynce pocztowej znalazłam przesyłkę , która mnie strasznie pozytywnie zaskoczyła. W ramach współpracy z firmą Dermaglin otrzymałam sześć pełnowartościowych produktów.

Jestem strasznie zaskoczona , ponieważ zwykle firmy przesyłają jakieś : "próbki" a tutaj pełnowartościowe produkty. 



W ramach testowania otrzymałam :



Myślę , że bardzo fajnie sprawdzi się przy mojej tłustej cerze. 
Ma bardzo niewielki skład :
Kaolin Clay, Aqua, Hydrolyzed Silk, Jajoba Seed Oil, Dehydroacetic Acid. 

Po zastosowaniu , skóra ma być ujędrniona, napięta i wygładzona. 

Jestem strasznie jej ciekawa.



- trzy maseczki do skóry głowy
Zielona Glinka Kambryjska + proteiny jedwabiu

Zapobiega wypadaniu włosów - co w moim przypadku jest aktualne
pobudza porost włosów oraz regeneruje cebulki włosów. 

Chętnie je zastosuję na włosy , mam trzy pełne produkty , więc na pewno będę mogła powiedzieć coś więcej na ich temat. 

Bardzo dziękuje firmie :

~Pozdrawiam Was serdecznie~



P.s wrzucam parę zdjęć z ostatnich dni :)
 Jestem w górach u siebie !!
Bardzo za tym tęskniłam :)













SZABLON BY: PANNA VEJJS.