Zapuszczamy włosy! Niechaj centymetry przybywają w chwale ~ Aktualizacja moich włosów ~zmiana pielęgnacji~

Witajcie !

Ostatnio na blogu Eternity pojawiła się kolejna akcja o zapuszczaniu włosów. 
Myślałam o tym czy do niej dołączyć czy nie , ponieważ akcja z zapuszczaniem włosów skończyła się w lipcu ale postanowiłam jednak dalej zapuszczać swoje włosy.




Końcówki nieco podcięłam ,aby włosy znów nabrały witalności i ładnego wyglądu. 

Na dzień dzisiejszy ich długość jest taka:




Tak wyglądają skręcone :





***


Idzie jesień i postanowiłam  nieco zmienić swoją pielęgnację.
Moje wypadanie włosów cały czas nie daje mi spokoju więc postanowiłam wprowadzić zmiany.
Na początek do pielęgnacji moich włosów dodaję wcieranie w skalp głowy odżywki z pokrzywy firmy Anna oraz wcieranie naparu z pokrzyw samodzielnego wykonania. Mam nadzieję , że to pomoże mi zatrzymać wypadanie. Moja mam stosowała tą metodę i u niej dało to bardzo pozytywne rezultaty. 
Jeśli chodzi o masę do włosów będę używać Maski Henna Wax , miałam już ją kiedyś i byłam strasznie z niej zadowolona. 

Jeśli chodzi o odżywkę do włosów tej nie zmieniam. Od zawsze używam Garnier Ultra Doux i uwielbiam ją. 

Dodatkowo wspomagam swoje włosy odżywką bez spłukiwania Gliss Kur wersja różowa.

Dodatkowo na końcówki moich włosów wcieram olejek rycynowy. 

Szampon oczywiście Nivea + szampon z Barwy piwny + szampon z Babydream jeśli będę nakładać olej na włosy. 
W moim przypadku jest mieszanka olei.

Wszystkie produkty macie podlinkowane , więc jeśli któryś nie znacie możecie kliknąć na link.

Jestem bardzo zadowolona , że rok temu zaczęłam włosy zapuszczać i bardziej o nie dbać. 
Strasznie mi się podobają i jestem z nich dumna.
Nie byłam również tego świadoma, że włoso maniactwo tak mnie wciągnie. 



p.s na zdjęciu możecie zauważyć efekt Henny , wygląda bardzo naturalnie :)
zero podkreślania kredką. 


Mam nadzieję , że post Wam się spodobał.

Ps. lepiej z grzywką czy bez ??? :>


Pozdrawiam 

kassiiaa.blogspot.com :)
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger