Domowy puder

Witajcie. 

Dziś chciałam się z Wami podzielić moim sposobem na zmatowienie skóry tłustej , skłonnej do trądziku. Może już słyszałyście o tym sposobie a może i nie. Mianowicie chcę Wam pokazać jak ja tanim i szybkim sposobem robię swój własnoręczny puder to twarzy. 








Mój puder składa się z dwóch składników a mianowicie :


mąki ziemniaczanej - nie zapycha mnie , ładnie matowi skórę oraz nie podrażnia, pochłania sebum z twarzy 
cynamon mielony - antybakteryjny , nie podrażnia mojej skóry , cudownie pachnie


Te dwa składniki po prostu mieszam ze sobą w pudełku , w którym przechowuję swój puder.
 
Do stworzenia pudru użyłam :
1 łyżeczki cynamonu
2 łyżeczek mąki ziemniaczanej i wszystko bardzo dobrze wymieszałam.
 W zależności ile chcecie pudru tyle dodajecie składników.

 Kolorem mi wyszedł bardzo naturalny i ładnie stapia się z skórą. 

Dla tych , którzy nie mogą używać mąki ziemniaczanej mogą ją zastąpić zasypką Alantan dostępną w aptece bądź też mąką kukurydzianą.
Osoby , które są uczulone na cynamon , mogą go zastąpić ciemnym kakao.

Jako dodatkowego składnika możemy użyć żółtej glinki ale ja nie dodaję jej , uważam że puder świetnie się sprawdza zmieszany z tymi dwoma składnikami. 


Puder bardzo ładnie matowi skórę , wygładza , zapobiega świeceniu.   Puder nie podrażnił mojej skóry , jest nie widoczny na twarzy co jest ogromnym plusem !
Stosuję go już od jakiegoś czasu i wiedzę , że moja skóra trądzikowa bardzo go polubiła. Nie zapycha mnie tak jak robiły to dotychczas wszystkie pudry drogeryjne. 
Uważam , że warto spróbować przygotować sobie taką małą ilość w domu i nałożyć go na twarz , może akurat wasza cera go pokocha. 
Wystarczy na prawdę odrobinka pudru aby pokryć całą twarz. 
Wadą jedyną może być to , że przy nakładaniu bardzo się pyli ale mi to nie przeszkadza. 

Nie widzę w nim żadnych wad , więc dopisuję do swoich ulubieńców kosmetycznych.

A wy próbowałyście ???

Mam nadzieję , że post przypadł Wam do gustu , pozdrawiam i zapraszam na kolejne.

kassiiaa.blogspot.com

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger