Moja organizacja toaletki ~ Zakupy w IKEA ~

30 września 2014
Hej !
Właśnie wczoraj wprowadziłam się do nowego mieszkania i muszę przyznać , że jestem strasznie zadowolona. Mieszkam blisko swojej uczelni i mam bardzo przestronny pokój + kuchnia i łazienka. 
Już od bardzo dawna marzyłam o miejscu , w którym będę mogła trzymać swoje kosmetyki. Z związku z tym, wybrałam się z moim A do sklepu IKEA w poszukiwaniu małego , biureczka, które będę mogłam wnieść do swojego pokoju.




Wybór padł na biurko typu MICKE kolor biały.Cena była również przyzwoita bo kosztował 129 zł. 
Prezentuje się tak :


Posiada fajną wysuwaną szufladkę , która bez problemu pomieściłam moje kosmetyki kolorowe oraz do pielęgnacji. 


Dodatkowo dokupiłam sobie plastikowe przegródki. Cena jednej to 6 zł. 




Moje pędzle , tusze do rzęs , cienie w kredce oraz kredki zamieszkały w ażurowych świecznikach. Cena za jeden 4,99 zł. 



Oprócz świeczników na mojej toaletce znajduje się również mały talerzyk z biżuterią , którą najczęściej noszę. 

Obok stoi również szklany pojemnik z wacikami oraz patyczkami do uszu + aktualnie używany płyn do demakijażu + tonik do twarzy.

Dziś po drodze nazbierałam parę żołędzi , które wsypałam do pojemniczka i stworzyłam świecznik , nawiązujący do jesieni. Podoba Wam się ?? 

Złapało mnie okropne przeziębienie i bez gorącej herbaty z cytryną i miodem się nie ruszam. 
 I co myślicie o mojej toaletce ???
Pozdrawiam Was gorąco i życzcie mi zdrowia :)

kassiiaa.blogspot.com







SZABLON BY: PANNA VEJJS.