Moje nowości kosmetyczne !

Cześć Wszystkim !!!

Połowa września za nami. Zostały mi jeszcze dwa tygodnie wolnego czasu a później czas wracać na uczelnię. 
Od października przeprowadzam się na mieszkanie wraz z moim A. 
Niestety akademik ,w którym mieszkałam dotychczas został zamknięty z powodu małej ilości chętnych więc musieliśmy coś znaleźć nowego. Mieszkanie jest 10 minut dalej od starego miejsca zamieszkania więc nie ubolewam a wręcz się cieszę, ponieważ już od dłuższego czasu myślałam o mieszkaniu. 

Dziś chciałam się z Wami podzielić moim nowościami w mojej kosmetyczce, które zakupiłam jakiś czas temu.



Od dłuższego czasu polowałam na ten płyn micelarny 3 w 1 z firmy Garnier i w końcu się na niego skusiłam  . Używałam go już parę razy i jestem nim zachwycona zmywa makijaż twarzy z mgnieniu oka. 
Kupiłam na promocji w Biedronce za 11,99 zł. 


Kolejny produkt to normalizujący żel peeling - oczyszczający z  BeBeauty do mycia twarzy. Uwielbiam go i zawsze używam rankiem do przemycia twarzy po nocy. Sprawdza się u mnie rewelacyjnie , nie podrażnia skóry trądzikowej. Koszt 4,85 zł. 


Zaopatrzyłam się również w odżywkę pokrzywową do włosów wypadających bez spłukiwania z firmy Anna
Kosztowała grosze bo chyba 5 zł. Zakupiłam ją i nie żałuję. Nakładam ją na skalp głowy po umyciu włosów , a później wykonuję masaż głowy aby produkt jeszcze lepiej się wchłoną. 




Zakupiłam również odżywkę bez spłukiwania z firmy Schwarzkopf. Gliss Kur Hair Repair- ekspresowa odżywka regeneracyjna.
Moje włosy po tej odżywce są bardzo lśniące i dobrze się rozczesują. Zauważyłam , że podkreśla moje kręcone włosy.
Kosztowała na promocji 11,99 zł. 


Skończył mi się mój ulubiony szampon z nivea i postanowiłam wypróbować szampon z sayoss Keratin 500 ml.
Kosztował mnie w Biedronce 8,99 zł.
Przeznaczony jest do włosów suchych czyli moich. Czytałam skład i nie widzę alkoholu na pierwszym miejscy więc jest ok. Moje włosy nie cierpią alkoholu w składzie. 
Formuła Keratin Hair Protection wzmacnia włosy oraz zapewnia odbudowę, miękkość i olśniewający połysk. Uzupełnia keratynę głęboko w komórkach włosów. Ułatwia rozczesywanie. Dla włosów pięknych jak z salonu nałóż równomiernie na mokre włosy, wmasuj i dokładnie spłucz.  



Moja odżywka z nivea również ujrzała dna więc postanowiłam się skusić na słynną odżywkę z Garniera Frutcis Goodbay Damage. 
Czytałam wiele dobrych opinii i jestem ciekawa czy sprawdzi się u mnie. Koszt w biedronce około 8 zł. 




Kolejny produkt to żel pod prysznic o zapachu poziomki i winogrona. Uwielbiam te żele , są bardzo wydajne i pięknie pachną oraz nie wysuszają skóry co w moim wypadku jest bardzo ważne. 
Kosztuje jakieś gorsze jak się nie mylę to 3-4 zł. Za 500 ml cena jest rewalacyjna.



W moje ręce wpadł również podkład Stay Matt firmy Rimmel. Kosztował na promocji 21 zł. 
 Użyłam go parę razy ale jak na razie nie mam o nim zdania.


Ostatni produkt to puder ryżowy firmy Hean.
Kosztował około 10 zł. 
Sprawdza się rewelacyjnie. To już moje kolejne pudełko. Bardzo polecam osobą, które mają problemy z świeceniem się skóry. Bardzo ładnie matowi skórę oraz wygładza. 


Jesień już coraz bliżej nas wiec postanowiłam się zaopatrzyć w jakieś botki na ten czas. 
Skusiłam się na taki :



Zdecydowanie to mój typ. Uwielbiam takie <3
Kolor również mi się bardzo podoba i myślę , że będzie pasował do wielu stylizacji.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego wieczorku <3

kassiiaa.blogspot.com
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger