Po raz kolejny zaskoczona nową wspópracą ~ Snails Garden Kremy z naturalnym śluzem ślimaka~ Zapowiedź testów ! Moja walka z przebarwieniami !

3 września 2014


Witajcie.
 Jakiś czas temu zwróciłam się do firmy Snails Garden  z prośbą o próbki śluzu ze ślimaka. Jak dobrze wiecie miałam i nadal mam problemy z trądzikiem oraz przebarwieniami na twarzy. Wiele słyszałam i czytałam o śluzie ze ślimaka i chciała bardzo wypróbować to na sobie. 
Ku mojemu zdziwieniu firma odpisała i wysłała paczuszkę do mnie. Jestem pod wrażeniem ponieważ otrzymałam dwa kremy i bardzo dużo próbek.







Ale zacznę od początku.

Firma Snails Garden ponad 10 lat specjalizuje się w hodowli ślimaków afrykańskich Helix Aspersa, Muller oraz Helix Aspersa Maxima.Posiadają pozycję lidera na Europejskim Rynku oraz jako pierwsi w Polsce rozwijają nadal sektor hodowlany ale również żywnościowy i kosmetyczny.
Więcej możecie poczytać tutaj.



Firma w swoim asortymencie posiada pięć kremów , które razem z laboratorium opracowała receptury i wypuściła do skprzedaży. 

Do zaoferowania mają :



Snails Garden Prestige- 50 ml
Krem pielęgnacyjny do każdego rodzaju skóry na dzień i noc. 
Jego silne właściwości regenerujące przynoszą skuteczne efekty w:
- leczeniu trądziku
- eliminacji zmarszczek
- łagodzeniu oparzeń i podrażnień 
- redukcji przebarwień skóry
- leczeniu blizn

Właśnie ten krem otrzymałam do testów. Jestem zaskoczona ponieważ pierwszy raz ktoś wysyła mi produkt o pełnej zawartości. 
Krem posiada wiele pozytywnych opinii. Już nie jednej osobie pomógł! Mam nadzieję , że mi również :)

Produkt możecie zakupić : tutaj.

 Snails Garden Spa - 50 ml
Krem odżywczo-regenerujący ze śluzem ślimaka na zmęczoną i suchą skórę, idealny na walkę ze zmarszczkami.

Zawiera w sobie cenne składniki aktywne, które działają regenerująco, przeciwzmarszczkowo, witalizująco i relaksująco. Śluz ze ślimaka dostarcza cennych protein, takich jak alantoina, kwas glikolowy, kolagen i elastyna, naturalne antybiotyki oraz witaminy A, C i E. Krem tworzy swego rodzaju maskę, która wchłania się w głąb skóry odżywiając i odbudowując każdą jej komórkę. Oczyszcza skórę usuwając toksyny, głęboko ją nawilża i rozświetla.

Krem wzbogacony jest o kwas hialuronowy, który dodatkowo nawilża skórę, a także filtry UV, chroniące przed promieniowaniem słonecznym.


To jest drugi krem , który również otrzymałam do testów.

Możecie zakupić go tutaj.

Snails Garden After Shave - 50 ml
 Krem odżywczo-regenerujący ze śluzem ślimaka po goleniu posiada niezwykłą moc regeneracji skóry. Zawarte w nim naturalne oraz idealne zbilansowane składniki, kompleksowo zadbają o właściwą pielęgnację podrażnionej skóry po goleniu, dając jej głębokie nawilżenie oraz ukojenie. Naturalne proteiny zawarte w śluzie są bardzo dobrze tolerowane i szybko wchłaniane przez skórę, przynosząc jej natychmiastową ulgę.

 Coś czuję , że mój chłopak chętnie by go wypróbował. 

Zakupić możecie go tutaj.

 
Krem Snails Garden Hand - 50 ml
Krem odżywczo-regenerujący ze śluzem ślimaka do pielęgnacji suchej, zniszczonej i szorstkiej skóry dłoni.
Składniki występujące w śluzie, dzięki swoim biologicznym właściwościom, są bardzo dobrze tolerowane i szybko wchłaniane przez skórę przynosząc jej natychmiastową ulgę. Alantoina intensywnie nawilża, łagodzi podrażnienia oraz regeneruje uszkodzoną tkankę skóry. Kwas glikolowy usuwa martwe komórki naskórka, kolagen i elastyna wygładzają, a witaminy A, C i E odżywiają i odmładzają skórę.
Krem wzbogacony jest o kwas hialuronowy, zapewniający dodatkowe nawilżenie skóry, a także filtry UV, które chronią dłonie przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym.

Również chętnie bym go wypróbowała na swoje dłonie.

Możecie zakupić go tutaj.


 

Krem Snails Garden Tattoo - 50 ml
Krem odżywczo-regenerujący ze śluzem ślimaka przyspiesza gojenie się skóry podrażnionej tatuażem, zapewniając jej odpowiednią higienę.
Krem zapewnia idealne nawilżenie, równomiernie goi ranę, chroni przed infekcjami, nie powoduje pęknięć i nie wysusza. Jest to bardzo ważne przy pielęgnacji świeżego tatuażu, gdzie nie można dopuścić do nadmiernego wyschnięcia rany. Krem został przetestowany na nas samych, który przyniósł rewelacyjne efekty, już po 7 dniach mogliśmy korzystać z basenu czy sauny, dla nas – NIEZASTĄPIONY!

Coś dla fanów tatuaży ;)
Znajdziecie go tutaj.




To tyle jeśli chodzi o produkty marki Snails Garden.
 Otrzymałam również 15 próbek po 3 ml.
Jestem strasznie ciekawa czy kremy coś zdziałają na moją problemową skórę. Nadszedł wrzesień więc będę miała dużo czasu na porządne testowanie. 
Spodziewajcie się recenzji oraz opinii na temat tych dwóch kremów.


Mój stan cery na dzień dzisiejszy wygląda tak , więc możecie zobaczyć z czym będę walczyć. 
Prawy i lewy policzek mają najwięcej przebarwień. Czoło mam czyste.


No więc to tyle jeśli chodzi o zapowiedź testów.
Jestem ciekawa czy znajdzie się tutaj jakaś osoba , która miałam okazję używać tych produktów.

Za miesiąc spodziewajcie się postu z recenzją kremów , chyba że efekty będą wcześniej widoczne.

Pozdrawiam Was serdecznie:

kassiiaa.blogspot.com







SZABLON BY: PANNA VEJJS.