Maska do skóry głowy

10 września 2014


Hej !

Dziś przychodzę do Was z obiecaną recenzją maseczki do skóry głowy firmy Dermaglin.

Przyznaję , że pierwszy raz miałam okazję testować taki produkt.
Jeśli jesteście ciekawe jak się sprawdził zapraszam !









Maseczka regeneracyjna do skóry głowy.
Do włosów przetłuszczających się , skłonnych do wypadania.
Maseczka zawiera bogactwo bezcennych minerałów dla zdrowia  skóry głowy.

Działa:
-relaksująco 
- odżywia cebulki
- głęboko oczyszcza skórę
- absorbuje nadmiar sebum, niezdrową mikroflorę, toksyny i szkodliwe jony
- pielęgnuje skórę głowy
- uzupełnia niedobór naturalnych składników budujących strukturę włosa 
- zapewnia efekt nawilżenia
- nadaje jedwabisty połysk
- sprawia że włosy zdrowo wyglądają

Skład:
Kaolin Clay, Aqua , Hydrolyzed Silk, Dehydroacetic Acid

Pojemność saszetki : 20 g

Cena: 6 zł


To wszystko obiecuje nam producent na opakowaniu a jak jest naprawdę ??
Konsystencja : nie jest łatwa do nałożenia, maseczka zbyt szybko zasycha, no niestety przy nakładaniu na moje włosy miałam duże problemy. 

Zapach : delikatny , naturalny, wyczuwam zapach glinki

Sposób nakładania:
Maseczkę nakładałam na wilgotną skórę głowy , po czym delikatnie wykonywałam masaż głowy , nakładałam czepek i siedziałam z nim około 20 minut. 



Moja opinia na temat działania:
Wspomnę , że dostałam trzy opakowania. W sumie wykonałam takie trzy rytuały nakładania tej maseczki na skórę głowy w odstępach co cztery dni.
Po spłukaniu włosów co było ku mojemu zdziwieniu bardzo proste ( maseczka zmyła się bardzo szybko) , skóra głowy faktycznie była bardzo dobrze oczyszczona.
Maseczka nie wywołała żadnego podrażnienia , pieczenia ani łupieżu.
Wręcz ukoiła wszelkie podrażenia
Włosy po umyciu delikatnym szamponem, z wyciągiem ze skrzypu i wysuszeniu stały się bardzo puszyste , włosy były odbite od skalpu i co więcej utrzymały swoją świeżość około dwóch dni. To jeden dzień więcej niż zazwyczaj.
Za zaletę mogę również uznać to , że maseczka ma naturalny skład.
Oprócz oczyszczenia, ukojenia i utrzymania świeżości moich włosów maseczka nie robi nic więcej.
Moje włosy strasznie wypadają więc raczej tutaj nie pomogła , wiem że nie mogę liczyć po trzech użyciach na cud ale myślałam że coś zadziała w tym kierunku.

Minusem jest ta konsystencja o której mówiłam  , że  zbyt szybko zasycha.
20 gram pojemności może nie do końca wystarczyć na pokrycie całej głowy. 

I to chyba na tyle.
Jakoś szczególnie mnie nie zachwyciła :-(
a miałam do niej ogromną sympatię. 
Raczej pozostanę przy tych maseczkach do twarzy z tej firmy. 
 Na skórę głowy wolę użyć olei oraz swoich maseczek domowych. 
Ale bardzo dziękuje firmie Dermaglin za to, że mogłam wypróbować te maseczki. 
http://pl.dermaglin.pl/




Pozdrawiam Was gorąco :)









SZABLON BY: PANNA VEJJS.