Podsumowanie testów maseczki odżywiająco- oczyszczającej firmy Dermaglin

Hej!

Dziś pora przyszła na podsumowanie testów maseczki firmy Dermaglin.
W ramach testów otrzymałam trzy 20 gramowe saszetki o których pisałam tutaj.





Producent maseczkę przedstawia następująco:
- głęboko oczyszcza i odżywia
- poprawia kondycje skóry
- nadaje skórze aksamitnej gładkości

Zielona Glinka Kambryjska + jedwab + jojoba oil

Do każdego rodzaju skóry. Profesjonalna maska polecana do pielęgnacji skóry o obniżonej jędrności, szorstkiej lub wymagającej gruntownego oczyszczenia. Głęboko oczyszcza skórę, łagodzi i koi podrażnienia , zapobiega powstawaniu zmian skórnych. Działa wybitnie odświeżająco i rewitalizująco.  Dostarcza składniki odżywcze głównie makro i mikroelementy niezbędne dla zdrowia skóry. Napina, ujędrnia i wygładza skórę (delikatny lifting).  Dzięki proteinie jedwabiu i olejku jojoby maska chroni skórę przed wysuszeniem, odpowiednio nawilża i nadaje jej aksamitnej gładkości. 




Moja opinia:

Konsystencja :
Właściwa , taka jak powinna wyglądać maseczka z glinką. Bardzo dobrze się rozprowadza na twarzy. 

Zapach: Lekko wyczuwalny , przyjemny

Cena: 5 zł/ 20 g

Działanie:  Maseczkę nakładałam zaraz po dokładnym zmyciu makijażu oraz zrobionym peelingu. Bardzo szybko zastygała na twarzy więc co jakiś czas pryskałam ją wodą termalną. Czytałam, że jeśli używa się glinek nie można pozwolić im wyschnąć na twarzy ponieważ wtedy nie działają. 
Maseczkę trzymałam około 30 minut i po tym czasie brałam się za zmywanie. Używałam do tego letniej wody i zawsze robiłam to pod prysznicem. Trzeba uważać przy zmywaniu bo można pobrudzić całą łazienkę :)
Jej działanie bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Moje pory były bardzo ładnie ściągnięte , twarz była matowa i dobrze oczyszczona. Moje niespodzianki bardzo fajnie wysuszyła. Twarz była faktycznie odżywiona i dobrze oczyszczona więc uważam , że maseczka sprawdza się w 100%. 
Nie zauważyłam żadnego podrażnienia na twarzy ani uczulenia. 
Jestem jak najbardziej na TAK !!! I z pewnością sięgnę po nią w drogerii. 





Jestem również zaciekawiona maseczką z tej samej firmy :
Maseczka przeciwtrądzikowa zielona glinka kambryjska 20 ml. Słyszałam wiele dobrych opinii i również chciała bym ją na sobie przetestować. 

Jeśli potrzebujecie dobrego oczyszczenia polecam Wam ten produkt , będziecie zadowolone z efektów. 

To tyle jeśli chodzi o recenzję produktu. Jestem ciekawa czy miałyście z nią do czynienia ??? 

Wkrótce pojawi się recenzja drugiego produktu , który otrzymałam od firmy Dermaglin a mianowicie : maseczka do skóry głowy , już teraz Was zapraszam na recenzję. 



Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuje firmie DERMAGLIN za wspaniały produkt. 
http://pl.dermaglin.pl/



 kassiiaa.blogspot.com
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger