Kawowy post

16 października 2014
Witajcie. 
Kto nie lubi zapachu aromatycznej kawy o poranku ?? 

Ja wręcz uwielbiam !!! 
Kawa pobudza mnie do działania i dodaje energii po to by przywitać nowy dzień. 

Muszę się pochwalić , że mój ukochany robi najlepszą kawę pod słońcem.
Sprawił , że uzależniłam się od picia kawy, bo kiedyś było inaczej. 




Uwielbiam kiedy zapach świeżo zmielonej kawy roznosi się po kuchni. 
Wicie zapewne, że kawa pobudza umysł , usprawnia ciało , poprawia humor oraz zapobiega wielu chorobom. Ale pamiętajmy, że trzeba ją spożywać z umiarem. 


Ostatnio najlepszą naszą kawą stała się Lavazza. Jest w 100% arabica premium. 


Ręczny młynek jest o wiele lepszy niż elektryczny. Ziarenka kawy są lepiej zmielone a ten zapach , który unosi się podczas mielenia yhmmmm.... 


A jak jest z Wami ??
Zawsze pijecie kawę rano ??
A może jej wcale nie lubicie ??


Ja już kawa wypita , wpis dodany teraz uciekam się pakować i wyjeżdżam w góry.

Pozdrawiam 

kassiiaa.blogspot.com


p.s w Macu jeszcze nadal trwa akcja - darmowa kawa na śniadanie :)









SZABLON BY: PANNA VEJJS.