Kokosowa terapia skóry i zmysłów - mleczko do ciała Ziaja


Witajcie.

Dziś za oknem szary i pochmurny dzień. 
Mój dzień rozpoczęłam poranną sesją ćwiczeń oraz Jogi.
Właśnie wzięłam kąpiel i postanowiłam się podzielić z Wami moim małą terapią zmysłów i skóry. 


Mowa tutaj o kokosowej terapii skóry i zmysłów firmy Ziaja - mleczko do ciała.



Jeśli lubicie zapach kokosu tak jak ja ten produkt jest dla Was. 
Pokochałam go zaraz po pierwszym nałożeniu na ciało. 


Zapach mleczka jest tak piękny, że wsmarowując go czuję ogromną rozkosz.
Po dłuższym używaniu moja skóra stała się delikatna i miękka w dotyku. Więc obietnice producenta się sprawdzają. 
Zapach jest delikatny i nie drażni nosa. Moja skóra wręcz pije to mleczko i wchłania egzotyczne zapachy.
Koszt 200 ml butelki waha się w okolicach 10 zł. Ja kupiłam go na promocji za 5,45 zł.
Więc cena jak najbardziej na tak.

Produkt polecany jest szczególnie dla osób , które mają suchą i normalną skórę. Przy regularnym stosowaniu można zauważyć pozytywne efekty działania lipidy z orzecha kokosowego oraz d-panthenolu. 


Konsystencja mleczka jest fantastyczna. Lekka i szybko się wchłania. Nie pozostawia żadnych smug na ciele.

Dodam jeszcze , że zapach utrzymuje się dość długo na ciele !!! No i ta cena !!!

Jeśli lubicie takie zapachy egzotyczne jak najbardziej polecam wam to mleczko do ciała. 

Zmykam przygotować obiad , a później czas biec na uczelnię. Życzę Wam miłego dnia.

Pozdrawiam ;)




p.s przypominam o rozdaniu niespodziance gdzie do wygrania jest aż 10 pełnowymiarowych produktów. 


http://kassiiaa.blogspot.com/2014/10/kosmetyczne-rozdanie-na-blogu.html


   

Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger