Obecna pielęgnacja włosów / My Hair Routine





Cześć Wszystkim !!!




    Przyszedł czas na mały update mojej pielęgnacji włosów. Ostatnimi czasami zmieniłam nieco pielęgnację oraz lekko skróciłam włosy , ponieważ końcówki były już w opłakanym stanie.Mam zamiar pokazać Wam parę bardzo dobrych kosmetyków , które u mnie sprawdzają się rewelacyjnie.






Tutaj jeszcze zdjęcie przed ścięciem i po.






Moja obecna pielęgnacja wygląda następująco.

 Jeśli chodzi o szampon do mycia włosów to zazwyczaj wybieram te , które są lekkie , przezroczyste o naturalnym składzie. Jednak od jakiegoś czasu używam tego z Syoos Keratin Hair Perfection. Jeśli chodzi o niego to spisuję się dobrze , ale rewelacji nie ma. Zazwyczaj włosy bardzo szybko mi się po nim przetłuszczają , więc powróciłam do swojego ulubionego szamponu z firmy Barwa Naturalna Szampon Piwny. Świetnie oczyszcza skórę głowy , włosy po nim są uniesione i lśniące.


Lubię zmieniać co jakiś czas odżywki do włosów. Teraz aktualnie na zmianę używam bardzo dobrze znaną odżywkę firmy Garnier Fructis Goodbay Damage. 



Bardzo ładnie wygładza moje włosy , sprawia że stają się delikatne oraz pięknie pachną. Drugim zamiennikiem jest odżywka z Nivea Long Repair. Ładnie odżywia moje włosy i nadaje blask.

Jeśli chodzi o maski do włosów , to posiadam dwie w swojej kolekcji. Pierwsza z nich to maska do włosów firmy Henna Treatment Wax. Aby maska przynosiła oczekiwane rezultaty należy jej używać bardzo regularnie. U mnie sprawia, że włosy nie są przesuszone, wydają się w dotyku bardzo delikatne i miękkie. Druga maska jest firmy L'biotica Biovax do włosów farbowanych. Świetnie pachnie i nadaje blask moim włosom. Faktycznie mam wrażenie, że bardziej uwydatnia mój kolor włosów. 

Do zabezpieczenia swoich kosmyków używam dwóch produktów. Pierwszy to odżywka bez spłukiwania w sprayu firmy Gliss Kur hair repair. Pięknie pachnie i chroni włosy. Nadaje połysku oraz odżywienia. Używam jej zawsze przed suszeniem włosów. 


 Jeśli chodzi o moje końcówki włosów , nakładam na nie dobrze już wszystkim znane serum firmy Avon Daily Shine. Ma śliczny zapach, ładnie nawilża włosy i nadaje im połysku. Końcówki nie są rozdwojone ani postrzępione. Używam go zawsze kiedy używam ciepła do stylizacji. 
Jeśli chodzi o olejowanie włosów. Robię to co jakiś czas , a wtedy do tego używam masło arganowe , olej kokosowy plus olejek rycynowy. W swoim posiadaniu mam również naftę kosmetyczną , którą dodaję do maseczki z żółtka oraz olejku rycynowego. 

Dodatkowo jako suplement diety zażywam drożdże piwowarskie firmy Lewitan.
Jeszcze muszę dać czas temu suplementowi aby zauważyć jakiekolwiek zmiany. Jeśli się pojawią na pewno napiszę o nim parę słów.



To tyle jeśli chodzi o moją aktualną pielęgnację włosów. 
Cały czas staram się dojść do idealnej pielęgnacji ale to wymaga wielu poświęceń i testów różnych kosmetyków. Jak na razie z powyżej opisanej pielęgnacji jestem zadowolona.


Pozdrawiam 

kassiiaa.blogspot.com
Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger