Krem z ślimaka na trądzik


Witajcie !!!

Dziś przygotowałam dla Was wstępną recenzje kremu ze śluzem ślimaka wzbogaconego o kwas hialuronowy. Wiem , że wiele z Was czekało na tą recenzję więc zapraszam do lektury.



Informacje od producenta:
Krem Snails Garden Prestige - 50 ml

Krem odżywczo-regenerujący ze śluzem ślimaka do każdego rodzaju skóry na dzień i na noc, przynosi skuteczne efekty w:

  • leczeniu trądziku
  • eliminacji zmarszczek
  • łagodzeniu oparzeń i podrażnień
  • redukcji przebarwień skóry
  • leczeniu blizn

Zawarta w śluzie alantoina, kwas glikolowy, kolagen, elastyna, naturalne antybiotyki oraz witaminy A, C i E przyczyniają się do prawidłowego funkcjonowania skóry, przywracając jej zdrowy wygląd.

Krem wzbogacony jest o:

  • kwas hialuronowy, który zapewnia odpowiednie nawilżenie oraz opóźnia znaki starzenia się skóry
  • kwas mlekowy, wspomagający walkę z wszelkimi niedoskonałościami
  • filtry UV, chroniące skórę przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym

Krem zaczęłam stosować dokładnie :

- 03.09.2014 rok

więc minął już  miesiąc i mogę coś o nim powiedzieć. 

Krem ma bardzo , świeży i przyjemny zapach. Przy nakładaniu na twarz utrzymuje się tylko przez chwilkę , później znika.

Pozostawia delikatną powłokę na skórze , więc osobiście używam go tylko na noc.

Krem jest bardzo lekki i ma wodnistą konsystencję. Bez problemu rozsmarowuje się na twarzy.


Jeśli chodzi o wydajność to ma ją wysoką. Przy miesięcznym zużyciu , dzień w dzień kremu nadal jest dużo !

Cena - 79 zł za 50 ml


Jeśli chodzi o działanie ....

Muszę powiedzieć że jestem zaskoczona. Używam kremu miesiąc a moja cera znacznie się poprawiła. 
Ilość nowych wyprysków już nie jest tak duża jak było jeszcze dwa miesiące temu. Od czasu do czasu wyskakuje mi jakiś mały zaskórnik ale uwierzcie mi to nic w porównaniu do tego co miałam kiedyś. 

Moja skóra nabrała zdrowego wyglądu i prezentuje się coraz lepiej. Zauważyłam znaczne wygładzenie oraz ujędrnienie. 
Krem świetnie nawilża moją cerę i sprawia, że nie mam uczucia ściągnięcia , jak było w przypadku innych kremów. 

Przebarwienia nieco się rozjaśniły i wiem , że przede mną jeszcze długa droga.

Tutaj możecie zobaczyć efekty po miesięcznej kuracji:





 Co myślicie ???
Jest poprawa ???

Ja ją widzę z czego się bardzo cieszę :)

Rozpoczynam drugi miesiąc kuracji, jestem strasznie ciekawa jak skóra będzie zachowywała się w zimie. 


Jestem ciekawa czy same byście się skusiły na ten krem ???



" Ślimaczki górą " 


pozdrawiam 

kassiiaa.blogspot.com



Prześlij komentarz
Copyright © 2014 kassiiaa.blogspot.com , Blogger